Britanci zabranili korištenje filtera na beauty oglasima
U Velikoj Britaniji odsad je zabranjeno 'lažno oglašavanje' i korištenje filtera te uređivanje fotografija u beauty oglasima i reklamama na društvenim mrežama, piše Uni Lad.
Britansko Tijelo za standarde oglašavanja donijelo je zakon koji brendovima, influencerima i celebrityjima propisuje da u oglasima u kojima promoviraju beauty proizvode moraju koristiti neretuširane fotografije i pokazati svoje 'pravo lice i kožu'.
Osim filtera na Instagramu, zabranjeno je i prenaglašavanje koristi koje neki proizvod donosi, a sve reklame i svi oglasi koji budu kršili navedena pravila bit će obrisane s društvenih mreža te ih se više neće moći objavljivati.
Britanska influencerica Sasha Pallari za BBC je izjavila kako je "presretna što je njezina kampanja, koju je pokrenula prošle godine, urodila plodom". Sasha na društvenim mrežama objavljuje isključivo neretuširane fotografije i zalagala se da to postane norma u cijeloj zemlji, a sada joj je to, čini se, i uspjelo.
Želi, kaže, da se mlade djevojke na društvenim mrežama prestanu osjećati loše jer nisu 'dovoljno lijepe, savršene i zgodne', zbog nerealnih standarda koje nam nameću fotošopirane fotografije kojima smo svakodnevno bombardirani.
Brojne njezine kolegice i kolege zadovoljni su ovom odlukom i kažu da je ovo pravi put da društvene mreže napokon postanu sličnije stvarnom - i realnom životu.