Influencerica fejkala prometnu nesreću da privuče sponzora?

screenshot/twitter
Kasnije je fotke obrisala s profila, ali screenshotovi su tad već naveliko kružili internetom.
Vidi originalni članak

Internet može biti genijalno, ali i jako ludo mjesto. Recimo, sad ljudi misle da je influencerica Tiffany Mitchell fejkala prometnu nesreću kako bi izreklamirala Smartwater brend, odnosno, privukla ih kao potencijalnog sponzora.

Da, jednako je suludo koliko i zvuči. Dopustite da vam objasnimo.

Prometna nesreća i suptilna promocija Smartwater brenda?

Naime, Tiffany je 31. srpnja na svom Instagram profilu objavila nekoliko fotografija navodne prometne nesreće koju je doživjela na motociklu. Samim time što je ovakva nesreća prilično traumatičan događaj, ljudima je sve odmah bilo sumnjivo jer - zašto bi netko objavljivao fotke nesreće na svom profilu? 

Druga jako sumnjiva stvar bila je činjenica da se radilo o profesionalnim fotografijama. Treća, na jednoj fotki bila je ležerno smještena Smartwater boca. Okej, što?

Ljudi su je napali na Twitteru

Da se ne lažemo, nama ovo ne miriše na fejk, nama je ovo 110 posto fejk. A tamo misli i velika većina ljudi na internetu.

Nakon što su je ljudi krenuli napadati, ona se na storyjima pokušala obraniti objašnjenjem da je u nesreći zaista ozlijeđena, a fotke su nastale nakon što su je pregledali liječnici iz hitne pomoći. "Ništa od ovoga nije fejk niti sponzorirano", dodala je. Hmm, da...

Iz brenda tvrde: 'Nikad nismo surađivali s njom...'

Najgore od svega je što su se kasnije javili iz Smartwatera i izjavili kako nikad nisu imali nikakvu suradnju s Tiffany. Što ispada još žalosnije, jer se ona možda samo nadala da će je poželjeti uzeti kao svog ambasadora ako...ih ubaci na profi fotke svoje navodne nesreće? Ne, i dalje nema smisla. 

Zašto je ovo napravila? Nitko ne zna

Kasnije je Tiffany obrisala fotografije s Instagrama, no screenshotovi koje su ljudi fotkali i njihove bijesne reakcije na Twitteru, nažalost, ostaju zauvijek.

Zašto je sve ovo napravila i koji joj je bio cilj? Nitko zapravo ne zna. Samo se nadamo da će u budućnosti birati pametnije.

 

Pogledaj novi video na našem YouTube kanalu.

Posjeti joomboos.24sata.hr