Europski parlament u posjetu JoomBoosu!
U sklopu posjeta medijima direktor nacionalnih ureda Europskog parlamenta Stephen Clark posjetio je redakciju JoomBoosa, gdje se upoznao s aktualnim medijskim projektima i osvrnuo na dosadašnju suradnju Europskog parlamenta i JoomBoos platforme.
A u ovoj, već sada, dugogodišnjoj suradnji, proizašli su neki zaista hvalevrijedni projekti.
Jedan od najpoznatijih projekata nastao zajedničkim snagama JoomBoosa i Europske unije je #EUnited u sklopu kojega je nastao serijal 'Teini dnevnici' čiju popularnost potvrđuje činjenica da su snimljene čak dvije sezone, a i višestruko je nagrađivana.
Pogledajte jednu epizodu 'Teinih dnevnika':
U sklopu spomenutog projekta, uz JoomBoos magazin, izlazile su i knjižice s trivia kvizovima vezanim za Europsku uniju, zemlje članice, jezike i geografiju koje su bile odlična razbibriga svim generacijama.
Još jedan uspješan projekt je bio 'First time voters' u sklopu kojega su JoomBoos influenceri išli na put po Europi i u europskim gradovima se nalazili s tamošnjim influencerima i poznatim snagama propagirali važnost glasanja na izborima. To se posebno odnosilo na mlade pred kojima je bilo prvo glasanje, od tu dolazi i naziv samog projekta.
Pogledajte jednu epizodu 'Eurotripa':
U isto vrijeme, izlazio je i videokviz 'Znaš il' padaš' u kojemu su natjecatelji odgovarali na pitanja o Europskoj uniji. Kviz je stekao veliku popularnost među gledateljima i natjecateljima jer su se, osim novog usvojenog znanja, dobro zabavljali.
Pogledajte jednu epizodu 'Znaš il' padaš':
Iz JoomBoos produkcije su poručili da oni kao najjači medijski brend za generaciju Z su svjesni svoje odgovornosti i uloge koju imaju stoga uvijek rado rade projekte kojima je cilj edukacija mladih, a Europski parlament im se pokazao kao izvrstan partner u europskim pitanjima poput izbora, stipendija i školovanja u zemljama članicama te procesa u kojima mladi postaju aktivni građani koji participiraju u stvaranju bolje budućnosti.