Tko su zapravo influenceri?

Petar Vučetić
Na konferenciji su gostovali neki od najpoznatijih hrvatskih influencera
Vidi originalni članak

Tko su influenceri, kako izgleda radni dan influencera, na koji način ugovaraju suradnje s brendovima te koliki je njihov stvarni utjecaj i odgovornost prema svojim pratiteljima? Kako se zapravo stvaraju najpopularniji digitalni sadržaji (video, postovi, fotografije…) te kako izgleda realnost iza kulisa virtualno kreiranog svijeta?

O ovim se temama danas diskutiralo na Veleučilištu VERN' na društveno odgovornoj konferenciji „Influenceri bez filtera“ koja je okupila neke od najuspješnijih hrvatskih (mikro)influencera te stručnjake iz digitalnih agencija, produkcijskih kuća i akademske zajednice.

Na tri tematske sesije „Influenceri 101“, „Bez filtera“ i „Body positivity“ gostovali su neki od najpoznatijih hrvatskih influencera u području mode, fotografije, lifestylea, gastronomije..., poput Maše Zibar, Donne Lugonje Petković, Marka Vuletića, Mile Butorca, Sanje Mijac i mnogih drugih. U panel diskusijama progovorili su o pravoj istini koja se krije iza posla kojim se bave, svojoj ljubavi prema produkciji sadržaja, ali i najvećim strahovima. Fenomen utjecaja influencera i virtualno kreiranog svijeta komentirali su i stručnjaci: Anamarija Virant iz agencije Degordian, Antica Vuletić iz JoomBoosa, modni fotograf Zvonimir Ferina, prof. dr. sc. Gordana Kuterovac Jagodić s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Maja Mihovilović s Veleučilišta VERN' te Aleksandra Orlić, glavna urednica Cosmopolitana.

„U današnje vrijeme u kojem smo gotovo 24 sata uronjeni u neki medij, uglavnom društvene mreže, iznimno je važno govoriti o utjecaju, odgovornosti i samoregulaciji influencera. Ideja ove konferencije bila je naglasiti razliku između stvarnosti i virtualnih konstrukcija, od izgleda hrane do našeg vlastitog izgleda. Mislim da smo otvorili zanimljive teme i dali konkretan doprinos podizanju svijesti o ovim važnim pitanjima“, komentirala je VERN'ova predavačica Maja Mihovilović.

U okviru konferencije održana je i stručna prezentacija studenta VERN'a Luke Lajića, modnog influencera i fotografa, kava s Mateom Frajsberger koju je vodila Aleksandra Milinković s Entera te nagradni kviz za posjetitelje, koji su ovom prilikom mogli pogledati i izložbu crno-bijelih fotografija „Influenceri bez filtera“, postavljenu na Veleučilištu VERN'.

Konferenciju su u potpunosti osmislili studenti VERN'a, uz mentorsku podršku predavača, a proizašla je iz studentske inicijative dekonstrukcije virtualne stvarnosti. Realizirana je uz organizacijsku, logističku i komunikacijsku podršku Veleučilišta VERN', uz pokrovitelje konferencije A1 Hrvatska te prirodnu izvorsku vodu Cetina i medijsko pokroviteljstvo časopisa Cosmopolitan i Lider te portala PRglas.

 

Širi organizacijski tim konferencije: Dea Cesar, Marta Jerković, Luka Lajić, Marcela Dora Mić, Paola Osrečki, Josipa Radovanić te Vida Žagar (fotografije).

Mentorski tim: Maja Mihovilović, predavačica na VERN'u i Marija Slijepčević, predavačica na VERN'u.

Posjeti joomboos.24sata.hr