JoomBoos sve više privlači generaciju Alfa: Tko su oni?
JoomBoos kao najpopularniji medij za mlade u Hrvatskoj ne prestaje dizati vlastite ljestvice i rušiti svoje rekorde. U proteklih mjesec dana s gotovo 11 milijuna pregleda ponovno je najjači YouTube kanal u zemlji te čak tri puta gledaniji od prvog sličnog kanala, prema podacima Tubulara.
Kao što je prikazano na grafikonu pregleda na JoomBoos YouTube kanalu, vidljivo je da je JoomBoos daleko gledaniji (crvena linija) u odnosu na slične YouTube kanale u Hrvatskoj (ostale linije).
Impresivne rezultate bilježe i na web platformi, čiji je sadržaj u proteklih mjesec dana (u razdoblju od 15. travnja do 15. svibnja) konzumiralo više od milijun jedinstvenih korisnika. Web JoomBoosa skupio je više od 4 milijuna pregleda stranica u Hrvatskoj, prema podacima Gemiusa.
Publika se svakodnevno vraća po dnevnu dozu zabavnih kvizova, kakve nema ni jedan drugi medij u Hrvatskoj i prema kojima se JoomBoos web ponajviše ističe od drugih. Odlični rezultati već standardno su i na Instagramu, Facebooku te TikToku, gdje je JoomBoos pokazao vrhunske rezultate i rast u samo nekoliko mjeseci od pokretanja TikTok profila.
Instagram profili JoomBoosYT i JoomBoos Magazin bilježe rast od nekoliko tisuća subscribera u travnju, pregledi na Facebooku skočili su na gotovo 3 milijuna u razdoblju od 15. travnja do 15. svibnja, dok je JoomBoos na TikToku u prvom tjednu svibnja ostvario impresivnih gotovo 2 milijuna pregleda videa te premašio brojku do 123 tisuće pratitelja.
JoomBoos sadržaj sve više privlači novu, digitalnu generaciju klinaca - generaciju Alfa
Ekskluzivno istraživanje agencije Ipsos za 24sata iz 2017. godine pokazuje kako je JoomBoos vodeći brend za generaciju Z, a sada je, prema JoomBoosovim brojčanim podacima s Tubulara, Analyticsa i ostalih alata za istraživanje publika, već sasvim jasno da su potpuno osvojili i jednu još mlađu generaciju, generaciju Alfa.
Neka nova generacija? Najnovija, prva u potpunosti digitalna kažu oni koji su je već proučili. Radi se o generaciji djece rođenoj nakon 2010. godine te tehnološki najnaprednijoj generaciji ikada, potpuno prilagođenoj tehnološkom razvoju i trendovima koji se događaju iz sata u sat u ubrzanom modernom vremenu.
Ova nova generacija djece živi u kućanstvima kojima su česte selidbe normalna stvar, oni mnogo češće od ostalih generacija mijenjaju karijere, imaju raznolike interese te sve češće žive u urbanim sredinama koje ih oblikuju.
Baš ta generacija, ponešto drugačija, modernija i, slobodno možemo reći, tehnološki zahtjevnija od ostalih generacija, uz generacije Z i Y, najviše voli JoomBoos. Ondje prepoznaju originalan sadržaj, drugačije, moderno i napredno, sve ono što JoomBoos kao takav neprestano nudi.
Glazbeni hitovi, originalan sadržaj i sve ono što publika voli i prepoznaje
Originalne pjesme su im posebno drage. Pregledavat će ih do iznemoglosti, sve dok ne dođe nova, još bolja, a JoomBoosove glazbene hitove vole i slušati i gledati. JoomBoos je u posljednjih nekoliko mjeseci izbacio nekoliko veoma uspješnih glazbenih uradaka, a sve je počelo prvim singlom Nike Pavičić xniks2x 'Sama', koji je u samo nekoliko mjeseci na YouTubeu skupio više od 2 milijuna pregleda. Nakon toga uslijedila je parodija 'Sarma', pjesma 'Zahvala' za heroje korone te 'Pjesma za fanove' posvećena – najvjernijim fanovima.
Sve te pjesme u vrlo kratkom periodu skupile su više od nekoliko milijuna pregleda, a ovaj petak rezerviran je za novi, još brutalniji i još veći JoomBoos hit. Reper, youtuber i finalist JoomBoosova talent showa 'Rap Camp', Adrijan Šimunaj Ash, snimio je pjesmu 'Gas gas' s jednim od najpopularnijih regionalnih youtubera, Chodom. Pjesma je 'oda' svim gaserima i već je na premijeri bilo jasno da je publika jedva čeka.
Uz glazbene hitove, Prank wars serijal, originalan sadržaj te videa koja svakodnevno izbacuju na kanalu, JoomBoos priprema i prvu sezonu nove hit teen serije 'Teini dnevnici', čije je snimanje nastavljeno punom parom nakon stanke zbog korona virusa. Serija o životu srednjoškolke Tee i svim onim brigama i dramama koje muče tinejdžere razveselit će JoomBoos pratitelje, koji su prethodne JoomBoos serije 'Isti san' i 'Savršen spoj' pregledali više od 23 milijuna puta na YouTubeu!
Ljeto će, osim u znaku serije, biti i u znaku novog glazbenog talent showa u suradnji s Orbitom, 'Vrijeme da zablistaš', u kojem se traži nova glazbena zvijezda koja će snimiti hit s hvarskim 'slavujem' Dinom Petrićem, a tu su i nova sezona Prank'd serijala te mnogi drugi popularni sadržaji koji će generaciju Alfa te generaciju Z držati prikovanima za male, srednje, najmanje i velike ekrane. Stay tuned!