Joshua Cirjak radi modu za one koji sanjaju nedostižno

Luka Matkovic + Toma Kezic
Prva kolekcija je za sve one koji sanjaju 'nedostižne' snove, a onda ih i ostvaruju!
Vidi originalni članak

I Used To Dream* novi je hrvatski brend iza kojega stoji Joshua Cirjak. Joshua je sa 17 godina počeo je snimati za YouTube i postao jedan od poznatijih YouTubera u Hrvatskoj, a zatim je vrlo brzo svoju strast za kreativnim izražajem i snimanjem pretvorio u karijeru, što ga je dovelo do suradnji s nekim od najvećih imena današnjice.

Martin Garrix, The Chainsmokers i Cheat Codes samo su neki od izvođača čije je nastupe snimao. U međuvremenu, Joshua je završio i studij industrijskog dizajna na Emily Carr Universityju u Kanadi te se, nakon završetka studija, vratio u Hrvatsku. I tu razvio nešto brutalno cool.

Ideja brenda je rođena na Islandu

Ideja za sam brend rođena je tijekom Joshuinog putovanja na Island, gdje je bio s prijateljem iz djetinjstva. Nakon putovanja, Joshua započinje rad na konceptu i prvoj kolekciji. Nakon tri godine rada i prototipiranja u vlastitoj garaži, prva kolekcija konačno je ugledala svjetlo dana ovog ljeta. U cjelokupnom procesu mu pomaže i Duje Stojak, dizajner u čijem se portfelju nalazi odjeća koju su nosili Chria Brown, J Balvin, Cardi B, DJ Snake i mnogi drugi, a kojeg je svojedobno prepoznao i Forbes magazine.

Za sve koji sanjaju 'nedostižne' ciljeve

Glavni cilj brenda je okupiti zajednicu koja sanja o "nedostižnim" ciljevima i ohrabriti sve one, koje okolina smatra drugačijima, neprilagođenima ili čudnima, da svoje najluđe ideje pretvore u stvarnost. Već je na prvi pogled očito kako koncept I Used To Dream* odmah na početku nadilazi granice još jednog modnog brenda, prerasta u životnu filozofiju i postaje utočište za sve one čije su ideje i snovi neshvaćeni.

“Moj brend je vrlo osoban. Kad god bih kroz život imao neki cilj ili san koji želim ostvariti, uvijek bih to zapisao u jednu malu knjižicu. Zbog toga smo odlučili imenovati kolekcije po poglavljima knjige. Chapter I predstavlja službenu prvu kolekciju našeg brenda, no prije toga, lansirali smo Prologue. S njim smo na kreativan način htjeli javnosti dati naslutiti što ih sve čeka", objašnjava Joshua.

Glavni i jedini proizvod pretkolekcije je The Creators Tape*. Radi se o limitiranoj kolekciji koja uključuje 15 metara posebno dizajnirane ljepljive trake - alat s kojim svi mogu pokazati svoju individualnost i izraziti se na bezbroj načina. Limitirana na 100 komada, a predstavlja uvod u buduće kolekcije brenda. Traka se sastoji od nekoliko dizajnerskih segmenata i proizvedena je pomoću više različitih tehnologija printanja.

Prva kolekcija inspirirana je snovima

Prva kolekcija pod nazivom Chapter I inspirirana je snovima i Svemirom, a čini ju čak sedam jedinstvenih komada: 4 majice, 1 sweatshirt, bucket hat i sunčane naočale. Zanimljivo je istaknuti kako je većina etiketa iz ove kolekcije izrađena od TYVEK materijala, koji se inače koristi kao izolacija na Međunarodnoj svemirskoj postaji. Simbolizirajući put do uspjeha koji je daleko od savršenog, na komadima odjeće nalaze se nepravilni šavovi, a zvjezdica (*) koja se također pojavljuje predstavlja Joshuin najdraži citat: “Uvijek pucaj na Mjesec - ako i promašiš, sletjet ćeš među zvijezde”.

Joshua ističe kako je bilo važno da osoba koja nosi komade iz kolekcije bude dio procesa stvaranja i pritom se zabavlja. Analogno igri križić-kružić, jedna od majica na stražnjoj strani sastoji se od niza križića koji se mogu povezati bojom u spreju - tako svaka osoba dobiva priliku izraziti se i imati jedinstven proizvod.

A što tek dolazi u sljedećoj kolekciji... Uskoro ćemo saznati.

 

Intervju s Joshuom čitajte i u novom JoomBoos Videostar magazinu.

Posjeti joomboos.24sata.hr