Posjet digitalnoj agenciji: 'Želim ovdje raditi aplikacije'
"Zanima me informatika, bavim se natjecateljskim programiranjem, na svjetskoj olimpijadi sam osvojio srebro, a jednog dana volio bih se baviti digitalom", objasnio je gimnazijalac Vito, koji je posjetio jednu od najuspješnijih domaćih digitalnih agencija, tvrtku FIVE.
Ova je tvrtka prodana na čak 40 milijuna kuna, a bavi se programiranjem i izradom aplikacija koje svatko od nas na svakodnevnoj bazi koristi na svojim pametnim telefonima. Rade gotovo isključivo za američko tržište, a Domagoj Rukavina, chief product architect iz Fivea, Vitu je proveo njihovim velikim uredom te mu pokazao što sve ondje rade, tko sve s njima rade i čime se sve, zapravo, bave.
POGLEDAJTE VIDEO:
"U ovom dijelu su ljudi koji se bave marketingom i dizajnom, ovdje kreiramo kako izgleda čitav user experience nekog digitalnog proizvoda", objasnio je Domagoj Viti u prvom dijelu obilaska tvrtke.
Zatim mu je objasnio, a što je Vitu posebno zanimalo, kako svake godine u svoj tim primaju i studente, koji zatim, prema svojim interesima, rade u raznim timovima unutar njihove tvrtke i uz praksu uče o svim aspektima posla jedne digitalne agencije.
"Volio bih jednog dana raditi u nekoj ovakvoj firmi, ali tko zna, možda me put odvede i u nekom znanstvenom smjeru pa završim na sveučilištu", objasnio je entuzijastično Vito, prije obilaska dijela tvrtke u kojoj nastaju aplikacije koje svakodnevno koristimo.
Kako ne bi sve ostalo samo na pričama, Domagoj je Viti dao i konkretan zadatak, pa je morao riješiti nekoliko zadataka i pobrisati bugove u matrici. Njemu je taj zadatak bio izuzetno jednostavan, čime je dokazao kako je odličan kandidat za rad u jednoj ovakvoj agenciji, zaključio je Domagoj.
Nakon što je riješio zadatke, Vito je naučio još nekoliko zanimljivih činjenica od Domagoja, a ovoga puta bile su vezane uz europske fondove. Na pitanje koristi li tvrtka FIVE europske fondove za poticanje digitalne transformacije te na koji način EU može pomoći tvrtkama poput njegova, Domagoj je rekao sljedeće:
"Mislim da već sada svime što rade idu u dobrom smjeru. Glavna stvar je, naravno, svaka financijska pomoć, pogotovo na početku, a zatim je tu gradnja networkinga koja će ti pomoći u daljnjem razvoju biznisa."
Vito je na kraju obilaska zaključio da mu je ovo iskustvo bilo itekako lijepo, ali i korisno te će mu, kaže, sigurno pomoći u budućnosti, pogotovo kad bude morao odlučiti čime se želi baviti i što želi raditi nakon završetka srednje škole i fakulteta. Kako mu je bilo u obilasku jedne od najuspješnijih digitalnih agencija u Hrvatskoj i što je sve naučio, pogledajte u novoj epizodi genijalaca na JoomBoos Facebook profilu te na 24sata Oriđiđi Videoteci.