'Tata D'Amelio kupio je fanove svojim kćerima?'

dameliofamilyofficial/instagram
Fanovi misle da je curama bogati tata političar kupio pratitelje na TikToku, a neki su čak uvjereni da je jedna od sestara D'Amelio prodala dušu vragu kako bi se proslavila. Od ovih su se optužbi morale javno obraniti
Vidi originalni članak

Sa slavom dolaze brojni pratitelji, novac i uspjeh, ali i bizarne teorije koje fanovi stvaraju o poznatima. Često takve teorije odu previše daleko, pa su se zvijezde primorane i javno braniti. Meta takvih teorija su i slavne sestre Charli i Dixie D'Amelio, najpoznatije svjetske tiktokerice. Cure na TikToku trenutno prati oko 200 milijuna ljudi, rade s najpoznatijim brendovima i zaradile su više od 7 milijuna dolara u godinu dana. No, mnogi misle da do svega toga nisu došle samo svojim radom.

"Fanovi su pokrenuli teoriju da sam prodala dušu za TikTok slavu. Ja sam se s time našalila online i onda su svi počeli vjerovati da je to stvarno istina. 'Prekrila je jedno oko na videu, to je sigurno znak potvrde', pisali su neki nakon moje objave. Ja sam se samo šalila i mislila sam, okej, sigurno će svi shvatiti da je sve samo zezancija. Nažalost, nije baš ispalo tako pa sad moram javno sve demantirati jer je otišlo predaleko", izjavila je starija sestra D'Amelio.

Osim ove teorije zavjere, neki su obožavatelji pokrenuli i jednu o njihovom tati. Mnogi baš i nisu bili uvjereni da su sestre Charli i Dixie slavne samo zato što su mnogima simpatične i jer snimaju cool videa. Zato su proširili glasine da im je bogati tata, političar Marc D'Amelio, kupio pratitelje i natjerao moćnike da proslave njegove kćeri.

"Lol, što?", bio je Dixiein komentar na ovu zanimljivu teoriju i očito je s te dvije riječi sve objasnila.

Unatoč ovim ne baš tako sjajnim stranama slave, ove cure žive radeći ono što stvarno vole. Snimaju skečeve, plešu sa svojim roditeljima, puštaju pratitelje u svoj život. Zbog svega toga su svjesne da će se tu i tamo pojaviti netko tko će ih pokušati ocrniti. Ali su isto tako sigurne u sebe i svoj biznis, a čak su i stručnjaci vrlo jednostavno objasnili što rade dobro i zašto su toliko popularne.

"Charli je, recimo, svojim fanovima dostupna na način na koji mnogi drugi kreatori nisu. Jednostavna je, skromna i nimalo problematična, što je rijetko u svijetu influencera. Dixie joj je također vrlo slična. I jedna i druga stoje čvrsto na zemlji i fanovi to prepoznaju – objasnila je stručnjakinja za internet kulturu, Taylor Lorenz.

Mnogo je sličnih primjera i u Hrvatskoj, gdje TikTok iz mjeseca u mjesec sve više raste. To je prepoznao i JoomBoos te pokrenuo novu sezonu Videostara. Ove godine traže ljude koji su zabavni, otvoreni i kul i žele postati TikTok zvijezde. 'Tražimo fora ekipu i pozivamo sve koji misle da TikTok može biti njihov poziv da se prijave. Što ste luđi, tim bolje, ali nema nekih drugih posebnih pravila', poručio je voditelj Videostara, JoomBoosovac i plesač Luciano Plazibat, koji je pobijedio na Dori s pjevačicom Albinom. 'Pokažite nam što znate i zapalite internet', poručila je Mimiermakeup, članica žirija Videostara i najpopularnija tiktokerica u Hrvatskoj. Prijave traju do 12. ožujka, a svoje video prijave šaljite na službenu web stranicu: videostar.joomboos.hr. Pobjednik showa osvaja nagrade vrijedne 130.000 kuna, a tu su nagrade i za dvoje najkreativnijih sretnika po izboru voditelja – svakome od njih adidas dijeli jedan par precool tenisica!

 

Prijavi se na Videostar, postani TikTok zvijezda i osvoji nagrade vrijedne 130.000 kuna!

Posjeti joomboos.24sata.hr