Titula najboljeg B2B esport tima ima novog vlasnika

PR
9. paviljon Zagrebačkog velesajma ponovo je opravdao svoj nadimak "katedrale domaćeg esporta", a regionalnim IT stručnjacima priredio je pravi esport spektakl
Vidi originalni članak

Sedmo izdanje popularnog humanitarnog B2B esport natjecanja, Good Game Zagreb 2024, ispunilo je sva očekivanja. Sa sigurnošću možemo reći kako je ovogodišnje natjecanje bilo najkompetitivnije do sada. Uz nekoliko već dobro poznatih timova koji su dio ove gaming priče od samih početaka, na velikoj pozornici su se pojavila i neka nova lica. Ukupno 32 tima diljem regije odmjerili su snage u popularnoj video igri Counter-Strike 2.

U povijest Good Game Zagreba upisao se mostarski NSoft, osvojivši titulu najbolje B2B Counter-Strike ekipe dok su se na drugom i trećem mjestu našli Combis i Infobip. Svi ostali natjecatelji pružili su izvrsne matcheve u kojima se zaista moglo maksimalno uživati. Pobjedničko postolje je uz medalje i pohvale kolega iz industrije, najboljim ekipama omogućilo da nagradni fond natjecanja, u iznosu od 7.000 € u potpunosti doniraju u humanitarne svrhe. Jedan od velikih noviteta bio je i sastav ekipe Martian&Machine. A ono po čemu je poseban je činjenica da je bio prvi i jedini tim sastavljen od isključivo ženskih FPS stručnjaka koje su apsolutno dokazale kako im je mjesto na velikoj pozornici i obogatile povijest ovog esport natjecanja.

“Good Game Zagreb je jedinstven projekt u svijetu. Samo ovdje gameri s karijerama imaju priliku zasjati na pozornici u dobrotvorne svrhe. Adrenalin na stranu, najveća prednost je zajednica koja se okuplja oko GGZG-a i koja stvara nova prijateljstva i otvara obzore neupućenima u industriju. Zahvalan sam partnerima i prijateljima koji nam omogućuju da iz godine u godinu stvaramo sve bolje iskustvo posjetiteljima”, rekao je Nikola Stolnik CEO Good Game Globala.

Prostor Zagrebačkog velesajma vrvio je odličnim matchevima na čak tri manje pozornice i, reflektorima obasjanom glavnom stageu, a osim u napetim CS2 partijama posjetitelji su mogli uživati u mnoštvu zanimljivih i zabavnih on-site aktivacija glavnih sponzora i partnera projekta. Oni su: SKY, Carlsberg, Zonar Zagreb, McDonald’s, CBRE, HyperX, Databox, Sidequest, Algebra, Vegeta, Porsche, JGL, Kviki, Jameson, Red Bull, EU Parlament, L'Oreal Men Expert, Armani, Row Spirit, Hisense, Pastor TVA, te HGSPOT i Republic of Gamers, koji su se pobrinuli da se natjecanje odvija u najboljim tehničkim uvjetima sa svojim vrhunskim računalima i monitorima. 

Prilikom završetka natjecanja, ekipe su se rasplesale na podiju čijom su atmosferom dirigirali Bore Balboa (unutar SKY after party takeovera), Zembo Latifa, Krankšvester i DJ Marco Cole. Najbolje trenutke i djelić atmosfere s eventa možete popratiti kroz Aftermovie koji će biti dostupan na društvenim mrežama ekipe iz Good Game Globala uskoro.

Posjeti joomboos.24sata.hr