Reklama koja je posvađala Hrvatsku: Zašto je izazvala burne reakcije?

print screen
Navijačice Vatrenih osjetile su se uvrijeđenima...
Vidi originalni članak

Mnogi ljudi, a osobito pripadnice nježnijeg spola, našli su se uvrijeđeni zbog najnovije reklame Saponie, povezanom s aktualnim europskim nogometnim prvenstvom.

Sve je rezultiralno burnim reakcijama na društvenim mrežama, a kao najnegativniji dio reklamnog spota isticao se prikaz žene koja pere navijačke dresove svom partneru koji se zabavlja s društvom, ali i poruka koja je poslana gledateljima na samom kraju spota.

Cijela se stvar toliko zaoštrila da je Saponia odlučila povući reklamu i javno se ispričati.

- Isprike svima koji su se na bilo koji način našli uvrijeđenima zbog naše nove kampanje "Za blistavu Hrvatsku". Cilj kampanje je bilo potaknuti zajedništvo, kako u navijanju tako i u kupovanju hrvatskih proizvoda. Namjera nikada nije bila degradirati žene, koje ipak predstavljaju većinu naših kupaca. Još jednom želimo čestitati Vatrenima, te se nadamo da će naši proizvodi oprati njihove dresove, ma tko ih prao - stoji u njihovoj objavi.

 

Sve naše novosti možete pratiti i na Facebooku te Instagramu! :)

Posjeti joomboos.24sata.hr