Sead i Milena su TikTok hit: Prati ih pola milijuna fanova!

seadhr/milena/instagram
U jesenskom izdanju JoomBoos Videostar magazina, najpopularnijeg magazina za tinejdžere u Hrvatskoj, Milena Tamburić i Sead Hrustanović ekskluzivno su govorili o tome može li se na Balkanu živjeti od TikToka i kako to izgleda kad upadnu u kreativnu krizu. Njih dvoje zajedno na TikToku imaju više od 25 milijuna lajkova i još mnogo više pregleda, a od svojih videa ponekad zarade i više od prosječne plaće u regiji
Vidi originalni članak

"Na Balkanu se jako lijepo može živjeti od društvenih mreža i TikTok se polako ubacuje u cijeli miks, ali možda ne u potpunosti, još uvijek. Tako da, ako ne može sada, za jedno godinu dana procjenjujem da će se sigurno moći živjeti i od TikToka na Balkanu", ispričala je za JoomBoos magazin Milena koja je, inače, rodom iz Beograda, ali trenutno živi u New Yorku u SAD-u.

Nju na ovoj društvenoj mreži prati više od 120 tisuća obožavatelja, a iako ona na TikToku nasmijava sve njih, zanimalo nas je što i tko nju najviše može nasmijati.

@shot2shot

Kad posle cele kutije sladoleda krene da grize savest... bukvalno 😅 ##balkan ##srbija ##foryou ##foryoupage

♬ original sound - Milena

"Uh, puno toga. Od jutros sam se nasmijala s prijateljicom oko nekih naših priča, nasmijava me moj pas svaki dan svojim reakcijama, priče i događaji koje proživljavam sa svojim partnerom i, naravno, drugi kreatori na Tik Toku", govori i priznaje da najviše prati strane TikTokere, iako su joj dragi i neki naši, regionalni. Jedan od njih zasigurno je i Sead, simpatični kreator iz BiH koji svojim skečevima u kojima glumi tipičnu balkansku mamu 'Mujesiru' nasmijava više od 460 tisuća vjernih obožavatelja. Vuče li Sead inspiraciju za svoje TikTok skečeve iz vlastite obitelji, zanimalo nas je...

@seadhr

Ali ovaj pogled na kraju je sve 🤣 ##fyp ##foryou ##balkan ##mama ##matematika

♬ original sound - seadhr

"I ne toliko. Da, i moja mama je kao Mujesira, ali ne u tolikoj mjeri. Mujesira je 10 puta preuveličana i zbog toga je i interesantna. Naravno, uvijek ima nekih manjih situacija koje se stvarno dogode, recimo, da se isprlja staklo, pa onda sestra ili mama galame, pa onda izvučem neki scenarij iz toga... Ali kao što sam rekao to je sve preuveličano zbog efekta drame koji privlači pažnju publike i čini video zanimljivim", govori Sead za JoomBoos. Iako je sad već dosegao brojku od gotovo pola milijuna pratitelja na ovoj društvenoj mreži, TikTok mu nije primarno zanimanje, već bi se volio okušati i u drugim zanimanjima.

"Jedna od mojih želja je bila da postanem glumac, ali me život odveo u totalno drugom pravcu. Ali, još uvijek sam mlad, tako da nikad nije kasno. Ako bi se ukazala neka prikladna prilika, razmislio bih o tome, tako da nije isključeno da me u budućnosti vidite i na velikim ekranima", priznaje.

Što su on i Milena još otkrili čitajte u novom izdanju JoomBoos magazina koje je u prodaji na svim kioscima Tiska. Cijena magazina je 35 kuna, a osim top priča, unutra dobivate i 24 postera najvećih domaćih i stranih zvijezda, JoomBoos privjesak, quizbook, edukativnu knjižicu, skandinavku i essence šminku u određenim brojevima.

Posjeti joomboos.24sata.hr