Influenceri podržali genijalnu kampanju #skinifilter
Glavni protagonisti kampanje su ujedno i sudionici konferencije – neki od najuspješnijih hrvatskih influencera iz raznih područja poput mode, fotografije, lifestylea ili gastro svijeta.
Samo neka imena su Maša Zibar, Donna Lugonja Petković, Marko Vuletić, Mile Butorac i mnogi drugi. Oni su ekskluzivno za ovaj projekt progovorili o pravoj istini koja se krije iza posla kojim se bave, svojoj ljubavi prema stvaranju, ali i najvećim strahovima.
Ciljevi konferencije i kampanje
Cilj kampanje „#skinifilter“ i konferencije koja će se održati 17. svibnja jest prikazati naizgled savršen virtualni svijet iz malo drugačije perspektive, demistificirati način rada hrvatskih influencera, njihov značaj i utjecaj te doprinijeti razvoju kritičkih kompetencija ciljane publike u okviru medijske pismenosti.
U vrijeme kada je osobno predstavljanje u nekom imaginarnom modelu postalo svakodnevni trend i dospjelo na sam pijedestal životnih prioriteta, studenti prve godine VERN-ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija, odlučili su maknuti fokus s društveno nametnutih standarda te staviti naglasak na temeljne ljuske vrijednosti.
Pratite ih na društvenim mrežama
Za potrebe kampanje osmišljena je serija fotografija i video izjava koje su producirali VERN-ovi studenti Luka Lajić, Vida Žagar i Borna Tomić. Kampanju „#skinifilter“ možete pratiti na Instagramu, Facebooku i YouTubeu, a detaljnije informacije o konferenciji kao i prijavama za sudjelovanje dostupne su na internetskoj stranici.
Ako ti se sviđa kampanja i zanima te što će influenceri govoriti na konferenciji, dođi 17. svibnja u 10:00 sati na Veleučilište VERN, na adresi: Iblerov trg 10, II. kat, Galleria Business Centar.