Gavrilović u novoj cool reklami: Generacijama bolje!

promo
Neovisno istraživanje koje su proveli Ipsos i JoomBoos potvrđuje da je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brendom u kategoriji salama
Vidi originalni članak

Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i čvrstom brendu kojem se vjeruje, Gavrilović proizvodi postali su svojstveni 'must have' svakog domaćinstva. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i 'Coolest Brands Awards', u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brandom u kategoriji salama. Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane Ipsosa i JoomBoosa, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ''Z'' načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brendovima, stavovi o istima…

Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.

Upravo je Gavrilović onaj koji osjeća potrebe svakog potrošača i prepoznaje da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju koje uvijek teže (naj)boljem, kreirana je nova Gavrilovićeva kampanja “Generacijama bolje”.

Kampanja se obraća primarno generaciji Z slaveći njihov pogled na svijet koji ih okružuje, koristeći audio vizualni izričaj iznjedren na vlastitim pravilima, kulturi i stilu života.

Okosnicu kampanje čini brand film iza kojeg stoji zagrebački Šanavala Concept Store. Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo ju očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima.

Posjeti joomboos.24sata.hr