Neovisno istraživanje koje su proveli Ipsos i JoomBoos potvrđuje da je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brendom u kategoriji salama
Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i čvrstom brendu kojem se vjeruje, Gavrilović proizvodi postali su svojstveni 'must have' svakog domaćinstva. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i 'Coolest Brands Awards', u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brandom u kategoriji salama. Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane Ipsosa i JoomBoosa, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ''Z'' načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brendovima, stavovi o istima…
Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.
Upravo je Gavrilović onaj koji osjeća potrebe svakog potrošača i prepoznaje da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju koje uvijek teže (naj)boljem, kreirana je nova Gavrilovićeva kampanja “Generacijama bolje”.
Kampanja se obraća primarno generaciji Z slaveći njihov pogled na svijet koji ih okružuje, koristeći audio vizualni izričaj iznjedren na vlastitim pravilima, kulturi i stilu života.
Okosnicu kampanje čini brand film iza kojeg stoji zagrebački Šanavala Concept Store. Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo ju očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
bo....
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.