WOW: dm predstavio trendove i novitete za proljeće i ljeto
"U suradnji s dugogodišnjim partnerima na dm beauty breaku predstavili smo nove brendove i proizvode koji će našim kupcima omogućiti praćenje svjetskih trendova koji će obilježiti nadolazeće razdoblje. Želimo da dm ostane mjesto inspiracije zbog čega našu ponudu stalno obogaćujemo proizvodima koji našim kupcima omogućuju kreativno izražavanje, a time i isticanje vlastite posebnosti. Vjerujem da će im upravo u tome pomoći noviteti koje smo danas predstavili, a koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Na dm beauty breaku inspiraciju su potražile i brojne poznate osobe iz javnog života i influenceri. Renata Sopek, Antonija Stupar Jurkin, Đurđica Vorkapić, Jelena Perić, Anamaria Raič, Lucija Lugomer, Marco Cuccurin i Paula Tonković među prvima su isprobali proizvode triju novih brendova u ponudi dm-a, Hej organic, The Solution i Skinlick.
Saznali su više o liniji make up proizvoda brenda Lumene, koja je od sada ekskluzivno dostupna u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu te o novitetima renomiranih brendova Immortella, Gaia Naturelle, Rox Beauty i Biobaza.
Gosti su imali priliku otkriti svu moć boja zahvaljujući beauty i art sadržajima poput paint&create kutka za slikanje na platnu te su uz pomoć stručnjaka saznali koje je boje njihova aura. dm beauty savjetnice i savjetnici vodili su ih kroz nijanse koje će obilježiti make up trendove, a trajni podsjetnik svakako će biti i znanje koje im je na fotografskoj radionici prenio Damir Hoyka.
Večer punu inspiracije upotpunio je nastup Nike Turković, jedne od najuspješnijih mladih kantautorica u Hrvatskoj, čije su pjesme s nedavno izdanog prvog studijskog albuma uljepšale treći dm beauty break.