5 blesavih stvari koje poznati YouTuberi ne prestaju raditi

Mladi, bogati hvalisavci koji nisu pretjerano maštoviti...
Vidi originalni članak

Vloggeri svoje kreativne snage pokazuju na internetu, no sigurno si skužio i "greške" koje ne prestaju raditi. Nakon stotina odgledanih videa, došli smo do nekoliko zaključaka.

1. Svi ponavljaju iste prankove i fore

via GIPHY

Ako je trenutno popularno prankati curu ili dobrog frenda, poznati YouTuberi slijediti će trend i pokazati kako oni to rade. Izazovi s ljigavcima ili isprobavanjem kombinacija hrane koje inače ne biste ni pomislili pojesti, neke su od fora koje baš volite gledati. Pa i ne čudi jer upišeš li neke od njih u tražilicu, ući ćeš u svijet YouTube zabave iz kojeg je teško pobjeći.

2. Fora s Colom i Mentosima još uvijek je aktualna

via GIPHY

Dok vas je ostatak otišao korak dalje, neki YouTuberi i dalje su opčinjeni eksplozijom koja nastaje ubacivanjem Mentos bombona u popularno gazirano piće. Da se ipak ne bi toliko ponavljali, Vloggeri došli su na ideju da u tzv. Wubble Bubble balone punjene Diet Colom, ubace Mentos kako bi dobili genijalan rezultat - bar su mislili da će tako biti.

3. Pokazivanje skupih automobila - dok ih ne zaustavi policija

via GIPHY

Je li uopće zabavno biti među najbogatijim tinejdžerima, ako se nećeš bar malo pokazivati? Pa izgleda da popularni Vloggeri pokazuju brzinu auta sve dok ih ne zaustavi policija. Ali zato su tu i kreveti od nekoliko tisuća dolara, potrage za osobama u Los Angelesu koje će npr. pristati da njihov 15-godišnji frendu legalno vozi Ferrari od 400 tisuća dolara.
 

4. Žele da svi znaju da kupuju skupe poklone

via GIPHY

Morarate priznat da dosta popularnih YouTubera, koji su uz to i bogati, nije nimalo skromno oko stvari koje posjeduju. A osim toga, vole snimati i koliko su velikodušni - ili se barem tako predstaviti. Tako curama kupuju Louis Vuitton torbice, roditeljima Harley-Davidson motore, a braću vode u shopping u najskuplje dućane. U njihovu svijetu dijeliti poklone najbližima, ne bi se jednako isplatilo da to ne snime i pokažu cijelom svijetu.

5. Rade dosta loše rap videe

via GIPHY

Hip-hop započeo je kao glas siromašne djece koja govore o teškom životu koji su proživjeli. No, već si primijetio, danas je hip-hop sve više žanr za pokazivanje tko ima više para, pregleda, followera, cura ili barem glumi da je tako. Zavaravati da imaš više nego u stvarnosti, neki YouTuberi doveli su na novu razinu pa snimaju i spotove u vlastitoj produkciji koji su sve samo ne dobri. Svi ti pokušaji približavanja sjaju hip-hop scene nisu baš toliko dobri. Radi se o skupini klinaca s puno novaca, koji ne prenose životne priče već se kroz pjesme međusobno napadaju i hvale. 

 

Jesi li već kupio novi broj omiljenog JoomBoos Videostar magazina? Brzo jer je upravo na kioscima!

MEGA POKLON: Uz novi JoomBoos magazin dobivaš na dar i prvi youtuberski kalendar! Fotkaj se s prvim youtuberskim kalendarom i objavi fotku na Instagramu uz #videostarmagazin. Najkreativniji će osvojiti JoomBoos jastuk ili majicu ISTI SAN!

Posjeti joomboos.24sata.hr