Marco Cuccurin i Nika Pavičić: 'Budite svoji i ostavite trag!'
Kada je Reebok planirao lansiranje nastavka kampanje Write your legacy na hrvatskom tržištu, razmišljao je o mladim kreativcima koji ostavljaju trag svojim djelovanjem. O onima koji imaju određeni utjecaj na svoje vršnjake, na društvo, o onima koji imaju stav i strast prema onome čime se bave. Zato je upravo u tu kampanju uključio i Niku Pavičić i Marca Cuccurina, poznata JoomBoos lica.
"Posebno mi je drago predstaviti sebe u novoj kampanji @reebokeurope koja promovira drugačije! Drago mi je što sam dio brenda koji prihvaća drugačije. Skupili su mlade ljude i ističu njihove kvalitete. Budite svoji, budite drugačiji, uz ove divne tenisice i moj makeup to definitivno možete biti. Neka vas okolina ne promijeni, promijenite vi nju, ja sa šminkom, vi s nečim drugim. Koji je vaš legacy? Po čemu si ti drugačiji?", pitao je Marco na svom Instagram profilu i potaknuo svoje pratitelje na razmišljanje. Kaže kako su glazba i pjevanje, a potom i make up, njegove najveće životne strasti.
"Pjevanje je moj poziv, o tome sanjam od najmanjih nogu. Nadam se najvećim pozornicama na kojima ću izvoditi svoje pjesme, a prva pjesma će vrlo brzo ugledati svjetlo dana", najavljuje Marco ponosno. Na ljeto mu izlazi prva pjesma. Bit će hit, vjeruje. Druga mu je strast, dodaje, makeup, ne misli ni od njega odustati, jer on, kako kaže, u životu slijedi svoje strasti.
"Biti ja, suštinski ja, pravi ja, to je moja generalna strast. Bez srama se baviti umjetnosti i pritom se ne obazirati na druge. Naslijeđe koje ostavljam ovom svijetu su moji videozapisi, moje fotografije, pjesme i poruka da se ljudi ne trebaju bojati biti svoji, biti malo drugačiji, biti posebni, jer koja je poanta života ako ga ne živimo punim plućima i onako kako se zaista osjećamo?", pita se i dodaje kako je on pravi optimist. Čaša mu je uvijek polupuna.
"Kad pogledam u budućnost vidim se kako radim velike stvari za veliki broj ljudi i širim važnu, pozitivnu poruku svijetu", govori nam Marco.
Nika se slaže – nema kompromisa kad je vlastiti život u pitanju.
"Moju životnu strast ne bih mogla svesti na jedan pojam. Ono za što ja živim i u čemu se vidim su kamere, rasvjeta, publika i sve ostalo što ide s tim. Tu svoju strast slijedim na način da mi je to apsolutni prioritet u svemu i nikad nikome ne dopuštam da to promijeni", odlučna je Nika. Njezino je naslijeđe, kaže, njezin parfem i njezine pjesme koje su obilježile rast i kojima može zahvaliti što je danas u poziciji u kojoj jest.
"Svoju budućnost vidim u okruženju koje ću si sama moći prilagoditi, u okruženju ljudi koji me razumiju i u okruženju posla u kojem uživam“, govori nam.
O budućnosti je razmišljao i Reebok kad je stvarao novi model tenisice koji Marco i Nika obožavaju - Classic Leather Legacy izrađen od 30 posto recikliranog materijala. Novi model je inspiriran legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, ali prilagođen modernoj današnjici, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. Ukratko: inspiriran je prošlošću, stvoren za budućnost. U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje Reebok je uključio kreativce iz cijelog svijeta. Classic Leather Legacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe. Zato je Nika na svom profilu uz fotku tenisica napisala: "Za one izvan kalupa, za "go gettere", za one koji šprintaju kroz život. Za sve one koji prihvaćaju da nije moguće promijeniti što je bilo već se maksimalno dati u ono što te čeka. Write your own legacy."