Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z!

Facundo Arrizabalaga/REUTERS/PIXSELL, Canva
Danas je na nekoliko platformi; JoomBoos i 24sata Facebooku te službenoj stranici održana dodjela 'Coolest Brands Awards' na kojoj smo saznali koje brendove generacija Z smatra najviše cool te su tim brendovima dodijeljene nagrade
Vidi originalni članak

Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z

Kako bi do dodjele uopće i došlo, prije toga JoomBoos je proveo veliko online istraživanje u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS, a u istraživanju su ispitali 600-tinjak pripadnika generacije Z o njihovim navikama konzumiranja brendova i o tome koje brendove najviše lajkaju. Generacija Z podrazumijeva sve one između 13 i 21 godine koji pretežito žive u digitalnom dobu i kojima je kod proizvoda, prema ovom istraživanju, najvažnija kvaliteta.

Tko je najviše cool?

Koje brendove hrvatski Gen Z-eri smatraju najkvalitetnijima i najviše cool danas je na online dodjeli nagrada otkrila voditeljica Iva Šulentić. Ona je uživo proglasila pobjednike u čak 15 kategorija: : Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar. A evo tko su pobjednici.

  • Negazirana voda: JANA
  • Gazirana voda: JAMNICA
  • Kava: NESCAFÉ
  • Sok: Coca-Cola
  • Čokolada: MILKA
  • Keksi: DOMAĆICA
  • Sladoled: KING
  • Slane grickalice: ČIPI ČIPS
  • Žitarice: NESQUIK
  • Namaz: NUTELLA
  • Salama: GAVRILOVIĆ
  • Muška i ženska njega: NIVEA
  • Mobitel: SAMSUNG
  • Mobilni operater: A1
  • Shopping centar: Arena Centar

Predstavnici brendova zahvalili su se svima vama, generaciji Z, koji ste sudjelovali u istraživanju i pomogli im da postanu još bolji, da postanu još više cool!

Gdje možete pogledati dodjelu nagrada?

Ako ste propustili pogledati, video dodjele i dalje možete pronaći na Facebooku JoomBoosa te na 'Coolest Brands Awards' stranici. 

 

Izvori istraživanja: Omiljeni brandovi generacije Z, IPSOS, 2019. i Istraživanje o generaciji Z, IPSOS, srpanj 2019.

Sve o istraživanju možete čitati i u novom broju JoomBoos Videostar magazina koji je na kioscima.

Posjeti joomboos.24sata.hr