Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z!
Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z
Kako bi do dodjele uopće i došlo, prije toga JoomBoos je proveo veliko online istraživanje u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS, a u istraživanju su ispitali 600-tinjak pripadnika generacije Z o njihovim navikama konzumiranja brendova i o tome koje brendove najviše lajkaju. Generacija Z podrazumijeva sve one između 13 i 21 godine koji pretežito žive u digitalnom dobu i kojima je kod proizvoda, prema ovom istraživanju, najvažnija kvaliteta.
Tko je najviše cool?
Koje brendove hrvatski Gen Z-eri smatraju najkvalitetnijima i najviše cool danas je na online dodjeli nagrada otkrila voditeljica Iva Šulentić. Ona je uživo proglasila pobjednike u čak 15 kategorija: : Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar. A evo tko su pobjednici.
- Negazirana voda: JANA
- Gazirana voda: JAMNICA
- Kava: NESCAFÉ
- Sok: Coca-Cola
- Čokolada: MILKA
- Keksi: DOMAĆICA
- Sladoled: KING
- Slane grickalice: ČIPI ČIPS
- Žitarice: NESQUIK
- Namaz: NUTELLA
- Salama: GAVRILOVIĆ
- Muška i ženska njega: NIVEA
- Mobitel: SAMSUNG
- Mobilni operater: A1
- Shopping centar: Arena Centar
Predstavnici brendova zahvalili su se svima vama, generaciji Z, koji ste sudjelovali u istraživanju i pomogli im da postanu još bolji, da postanu još više cool!
Gdje možete pogledati dodjelu nagrada?
Ako ste propustili pogledati, video dodjele i dalje možete pronaći na Facebooku JoomBoosa te na 'Coolest Brands Awards' stranici.
Izvori istraživanja: Omiljeni brandovi generacije Z, IPSOS, 2019. i Istraživanje o generaciji Z, IPSOS, srpanj 2019.