Savršen spoj briljirao: Osvojili smo zlato i dva srebra!
JoomBoos je, još jednu godinu zaredom, briljirao na Native Advertising Awards natjecanju, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju na području native oglašavanja.
Zlato i dva srebra
YouTube mjuzikl serija iz produkcije JoomBoosa, Savršen spoj, osvojio je srebrne i zlatne nagrade u kategorijama „Najbolje korištenje influencera“, „Najbolje korištenje YouTube kanala“ i „Najbolje korištenje AFP web TV-a“.
Ovo je još samo jedan dokaz da JoomBoos briljantno odgovara na potrebe generacije Z te stvara sadržaj koji postiže vrhunsku gledanosti i sjajne rezultate.
Savršen spoj u brojkama
Serija Savršen spoj postigla je vrhunski uspjeh, a o tome svjedoče i brojke proizašle ih svih objavljenih epizoda. Serija je imala ukupno 10 epizoda, a svaka je epizoda bila avantura za sebe. Od ljubavnih zapleta, svađa, poljubaca i pjevanja, bilo je tu zaista svačega. Uz same epizode, tu je i ukupno 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam...
Pjesme i epizode skupile su više od 2,3 milijuna pregleda te više od milijun jedinstvenih korisnika. Ove brojke gore govore dovoljno i pokazatelj su da se sav trud i rad uložen u stvaranje prvog YouTube mjuzikla na ovim prostorima zaista isplatio, a ove su nagrade samo šlag na torti rada, truda i kreativnosti JoomBoosovih kreatora.
Suradnja s Coca-Colom
Savršen spoj ove je sjajne nagrade u sva tri finala u kojima je sudjelovao osvojio zahvaljujući sjajnoj suradnji s Coca-Colom.