Prvi 138 pregleda 14. studenoga 2019.

Savršen spoj briljirao: Osvojili smo zlato i dva srebra!

Sandra Simunovic/PIXSELL

Ove su nagrade samo šlag na torti uspjeha koji je ova serija postigla.

JoomBoos je, još jednu godinu zaredom, briljirao na Native Advertising Awards natjecanju, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju na području native oglašavanja.

Zlato i dva srebra

YouTube mjuzikl serija iz produkcije JoomBoosa, Savršen spoj, osvojio je srebrne i zlatne nagrade u kategorijama „Najbolje korištenje influencera“, „Najbolje korištenje YouTube kanala“ i „Najbolje korištenje AFP web TV-a“. 

Ovo je još samo jedan dokaz da JoomBoos briljantno odgovara na potrebe generacije Z te stvara sadržaj koji postiže vrhunsku gledanosti i sjajne rezultate. 

Savršen spoj u brojkama

Serija Savršen spoj postigla je vrhunski uspjeh, a o tome svjedoče i brojke proizašle ih svih objavljenih epizoda. Serija je imala ukupno 10 epizoda, a svaka je epizoda bila avantura za sebe. Od ljubavnih zapleta, svađa, poljubaca i pjevanja, bilo je tu zaista svačega. Uz same epizode, tu je i ukupno 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam...

Pjesme i epizode skupile su više od 2,3 milijuna pregleda te više od milijun jedinstvenih korisnika. Ove brojke gore govore dovoljno i pokazatelj su da se sav trud i rad uložen u stvaranje prvog YouTube mjuzikla na ovim prostorima zaista isplatio, a ove su nagrade samo šlag na torti rada, truda i kreativnosti JoomBoosovih kreatora. 

Suradnja s Coca-Colom

Savršen spoj ove je sjajne nagrade u sva tri finala u kojima je sudjelovao osvojio zahvaljujući sjajnoj suradnji s Coca-Colom. 

 

Nabavi svoju ulaznicu za veliko finale Rap Campa u Opera Clubu!

 | Autor:

Tvoja reakcija?