Savršen spoj u finalu još jednog prestižnog natjecanja!
Nakon što je serija 'Savršen spoj', prva YouTube mjuzikl serija na ovim prostorima, briljirala na Native Advertising Awards natjecanju gdje je osvojila zlato i dva srebra, ovoga puta serija je ušla u finale prestižnog natjecanja MIXX 2020!
Prestižno natjecanje MIXX 2020.
'Savršen spoj' u finalu je u kategoriji Best Publisher Long-form Native, a ovo prestižno natjecanje već gotovo deset godina bira najbolje i najkreativnije u svijetu medija.
"Tijekom deset godina postojanja, digitalni marketing i platforme uvelike su se mijenjali, čemu su se prilagođavale i kategorije natjecanja. Zahvaljujući godinama usavršavanja, MIXX uspješno prepoznaje promjene na tržištu te stoga ove godine u dodjelu nagrada ulazi s jednakim brojem kategorija kao i prošle – natjecatelje očekuju tri nagrade za kampanje i nagrada Best in Show, dok će najbolji digitalni alati i platforme biti nagrađeni s njih čak osam. Ovogodišnji se žiri sastoji od devet dosadašnjih predsjednika žirija – stručnjaka koji su uvelike upoznati s načelima i kontinuitetom ovoga natjecanja, a žirijem će, znakovito, predsjedati Saša Škorić (Publicis), ujedno predsjednik žirija prve dodjele nagrada MIXX, održane 2011. godine", stoji na službenim stranicama natjecanja.
Veliki uspjeh 'Savršenog spoja'
Ova bi nagrada bila još jedno dodatno priznanje i nagrada za seriju 'Savršen spoj', koja je tijekom prikazivanja, unutar ukupno 10 epizoda i još veći broj glazbenih hitova, rušila brojne rekorde gledanosti i slušanosti.
Serija je imala ukupno 10 epizoda, objavljeno je ukupno i 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam... Pjesme i epizode skupile su više od 10 milijuna pregleda te više od dva milijuna jedinstvenih korisnika. To je, doslovno, pola Hrvatske. Epizode se gledaju i mjesecima nakon izlaska, ali ove brojke nisu jedini pokazatelj izvrsnosti niti jedini dokaz uspjeha ove mega-popularne serije.
Sadržaj koji budi emocije
Originalne serije definitivno su jedan od najpopularnijih, ako ne i najpopularniji format na JoomBoos YouTube kanalu, a svakim novim projektom cilj je podići ljestvicu još više i biti još originalniji i bolji, tvrdi direktor Video odjela 24sata te osnivač JoomBoosa, Matej Lončarić.
"Cilj nam je stvarati jedinstven i originalan sadržaj koji gradi zajednicu. Svim svojim originalnim formatima želimo zabaviti našu publiku, ali u njima ujedno i probuditi emocije. Želimo da se naši gledatelji mogu povezati sa svakim videom koji produciramo i da nam se uvijek iznova vrate jer smo ih privukli nečim originalnim, posebnim i atraktivnim", ispričao je Lončarić.
Počelo je snimanje nove JoomBoos serije
Upravo je u tijeku snimanje nove, treće JoomBoos serije 'Teini dnevnici'. Priča o dnevnicima popularne tinejdžerke snimat će se u dosad neviđenoj produkciji, a master mind iza cijelog ovog velikog projekta je ranije spomenuti Igor Barberić. Ova će JoomBoosova serija biti još veća, još bolja, još inovativnija i još zabavnija nego prethodne dvije, a upravo taj rast je kod svakog novog projekta i cilj cijelom JoomBoos timu.
U seriji će se pojaviti neka od najpopularnijih youtuberskih imena, kao i profesionalni glumci. Samo neka od YouTube imena su Nika Pavičić, Petra Dimić, Anna Lazarević, Omčo, Bruno Lukić, Filip Dejanović, Sven Kranželić, Marco Cuccurin, Doris Stanković, Ana Rogač, Filip Rebrović i Magic Leon.
Pratite nas i dalje i pripremite se na sve što vam spremamo!