Počelo je snimanje nove, treće JoomBoosove serije 'Teini dnevnici'. Ova će serija biti nastavak dva mega-uspješna projekta, prve YouTube serije 'Isti san' i prvog YouTube mjuzikla 'Savršen spoj'. Ove su dvije JoomBoosove serije postigle impresivne rezultate, a novom serijom JoomBoos podiže ljestvicu još više. Produkcija 'Teinih dnevnika' još nikad nije viđena na ovim prostorima, a evo što sve možete očekivati od nove JoomBoosove uspješnice.
Nakon velikog uspjeha prve JoomBoos serija 'Isti san' te popularnosti JoomBoosova 'Savršenog spoja', prvog YouTube mjuzikla u ovom dijelu Europe, najveća multichannel platforma za generacije Z i Y u Hrvatskoj priprema 'Teine dnevnike', novu originalnu seriju pod redateljskom palicom hvaljenog glumca, koreografa i redatelja, Igora Barberića.
Više od 746 tisuća JoomBoosovih pratitelja na YouTubeu, te više od dva milijuna jedinstvenih korisnika na svim ostalim platformama, obožavaju JoomBoosove originalne serije. Nekoliko tisuća JoomBoosovih pratitelja nedavno je na Instagramu napisalo kako jedva čekaju i najviše od svega žele na JoomBoosu pogledati novu seriju, a upravo će njih vijest o produkciji nove serije 'Teini dnevnici' najviše oduševiti.
Snimanje je već počelo
Priča o dnevnicima popularne tinejdžerke snimat će se u dosad neviđenoj produkciji, a master mind iza cijelog ovog velikog projekta je ranije spomenuti Igor Barberić. Ova će JoomBoosova serija biti još veća, još bolja, još inovativnija i još zabavnija nego prethodne dvije, a upravo taj rast je kod svakog novog projekta i cilj cijelom JoomBoos timu.
Nova serija ponovno je privukla klijente, koji su oduševljeni kreativnim i zabavnim promotivnim rješenjima JoomBoosa, i ovoga puta dali svoje povjerenje ovom profesionalnom i inovativnom timu mladih kreatora. Tako su u novu seriju kao sponzori dosad ušli Coca-Cola i Deichmann, čije povjerenje JoomBoos ima već duže vrijeme.
U 'Teinim dnevnicima', uz profesionalne glumce, svoje uloge ponovno imaju najjači regionalni youtuberi. Neka od najpopularnijih youtuberskih imena u novoj seriji su: Nika Pavičić, Petra Dimić, Anna Lazarević, Omčo, Bruno Lukić, Filip Dejanović, Sven Kranželić, Marco Cuccurin, Doris Stanković, Ana Rogač, Filip Rebrović, Magic Leon, a uz njih će publiku iznenaditi još brojna druga poznata lica.
Sadržaj koji budi emocije
"Cilj nam je stvarati jedinstven i originalan sadržaj koji gradi zajednicu. Svim svojim originalnim formatima želimo zabaviti našu publiku, ali u njima ujedno i probuditi emocije. Želimo da se naši gledatelji mogu povezati sa svakim videom koji produciramo i da nam se uvijek iznova vrate jer smo ih privukli nečim originalnim, posebnim i atraktivnim", ispričao je direktor Video odjela 24sata te osnivač JoomBoosa, Matej Lončarić.
Istim se ovim premisama JoomBoos vodi i u stvaranju nove originalne tinejdžerske serije. Pritom smo vođeni impresivnim rezultatima prethodna dva projekta koja i danas, godinama nakon njihova izlaska, skupljaju desetke tisuća pregleda i komentara te i dalje drže pažnju gledatelja.
Posljednja JoomBoosova mjuzikl serija, 'Savršen spoj', postigla je vrhunski uspjeh, a o tome svjedoče i brojke proizašle ih svih objavljenih epizoda. Serija je imala ukupno 10 epizoda, objavljeno je ukupno i 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam... Pjesme i epizode skupile su više od 10 milijuna pregleda te više od dva milijuna jedinstvenih korisnika. To je, doslovno, pola Hrvatske. Epizode se gledaju i mjesecima nakon izlaska, ali ove brojke nisu jedini pokazatelj izvrsnosti niti jedini dokaz uspjeha ove mega-popularne serije.
Brojne važne nagrade
Serija 'Savršen spoj' na briljirala je i na Native Advertising Awards natjecanju, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju na području native oglašavanja. Serija je ondje osvojila srebrne i zlatne nagrade u kategorijama „Najbolje korištenje influencera“, „Najbolje korištenje YouTube kanala“ i „Najbolje korištenje AFP web TV-a“. Ovo je još samo jedan dokaz da JoomBoos briljantno odgovara na potrebe generacija Z i Y te stvara sadržaj koji postiže vrhunsku gledanosti i sjajne rezultate. Ista je i situacija sa dvije sezone prve JoomBoosove serije, 'Isti san', koja je od izlaska prve epizode 2017. godine do danas skupila više od 15 milijuna pregleda, a taj broj još uvijek rapidno raste.
Od 20-ak prestižnih svjetskih nagrada za sve JoomBoos formate koje su dosad osvojili, gotovo 50 posto nagrada dobile su JoomBoosove originalne serije. Još jedan savršen pokazatelj koliko se uloženi trud i rad na ovakvom tipu originalnog sadržaja isplate. No, osim dnevnog originalnog sadržaja, serija, talent showova i serijala, JoomBoos je na tržištu prepoznat i kao platforma za produkciju popularnih i najslušanijih glazbenih hitova, koji redovito postižu vrhunske rezultate te tjednima zauzimaju prvo mjesto na YouTube trendingu.
Posljednji takav hit je pjesma JoomBoosove youtuberice Nike Pavičić - 'Sama', koji je puna dva tjedna bio broj 1 na YouTube trendingu, a uskoro na JoomBoosu izlaze novi glazbeni hitovi finalista Rap Camp showa!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.