Savršen spoj u tri finala na prestižnoj dodjeli nagrada
Serija 'Savršen spoj' postigla je ogroman uspjeh, ogromnu gledanost i iznjedrila hrpu glazbenih hitova, a sad je serija nominirana za čak tri nagrade na Native Advertising Awardsima 2019. i ne možemo biti više ponosni!
Finale u tri kategorije
Savršen spoj u finalu je u kategorijama: Best Use of Influencer, Best Use of YouTube i Best Use of AFP Web TV.
Savršen spoj je bio - savršen spoj
Čini se da su JoomBoosovi youtuberi i mladi, talentirani glumci i glazbenici koji su zajedno s njima stvarali ovu seriju zaista bili - savršen spoj, a to pokazuju i brojke.
Serija je imala ukupno 10 epizoda, a svaka je epizoda bila avantura za sebe. Od ljubavnih zapleta, svađa, poljubaca i pjevanja, bilo je tu zaista svačega. Uz same epizode, tu je i ukupno 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam... Pjesme i epizode skupile su više od 2,3 milijuna pregleda te više od milijun jedinstvenih korisnika.
Ove brojke gore govore dovoljno i pokazatelj su da se sav trud i rad uložen u stvaranje prvog YouTube mjuzikla na ovim prostorima zaista isplatio, a ove bi nagrade mogle biti šlag na torti jedne jako uspješne priče.
Prvi YouTube mjuzikl rastura
Prvi YouTube mjuzikl sva tri finala zaslužio je zahvaljujući genijalnoj suradnji s Coca-Colom, a proglašenje pobjednika u svim kategorijama bit će 12. studenoga. Držite nam fige!