Savršen spoj u tri je finala, a pobjednici će biti proglašeni 12. studenoga.
Serija 'Savršen spoj' postigla je ogroman uspjeh, ogromnu gledanost i iznjedrila hrpu glazbenih hitova, a sad je serija nominirana za čak tri nagrade na Native Advertising Awardsima 2019. i ne možemo biti više ponosni!
Finale u tri kategorije
Savršen spoj u finalu je u kategorijama: Best Use of Influencer, Best Use of YouTube i Best Use of AFP Web TV.
Savršen spoj je bio - savršen spoj
Čini se da su JoomBoosovi youtuberi i mladi, talentirani glumci i glazbenici koji su zajedno s njima stvarali ovu seriju zaista bili - savršen spoj, a to pokazuju i brojke.
Serija je imala ukupno 10 epizoda, a svaka je epizoda bila avantura za sebe. Od ljubavnih zapleta, svađa, poljubaca i pjevanja, bilo je tu zaista svačega. Uz same epizode, tu je i ukupno 12 autorskih pjesama, a samo neke od njih su: Generacija Z, Ti si kao gripa, Crni dani, Sutra ne planiram, Svi te vole kad si poznat, Nisi sam... Pjesme i epizode skupile su više od 2,3 milijuna pregleda te više od milijun jedinstvenih korisnika.
Ove brojke gore govore dovoljno i pokazatelj su da se sav trud i rad uložen u stvaranje prvog YouTube mjuzikla na ovim prostorima zaista isplatio, a ove bi nagrade mogle biti šlag na torti jedne jako uspješne priče.
Prvi YouTube mjuzikl rastura
Prvi YouTube mjuzikl sva tri finala zaslužio je zahvaljujući genijalnoj suradnji s Coca-Colom, a proglašenje pobjednika u svim kategorijama bit će 12. studenoga. Držite nam fige!
Pogledaj novi video na našem YouTube kanalu.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.