Nitko ih ne voli: 10 najgorih vrsta objava s 'Fejsa'
Facebook je super kad nas povezuje s ljudima s kojima se inače ne bismo vidjeli i čuli, kad omogućava da brzo i lako komuniciramo s ljudima, da podijelimo svoje misli i osjećaje, ali nemaju svi mjeru, pristojnost i samokontrolu. Ovo su vrste objava koje nas irititiraju:
1. Dramatičan i zagonetan status
Ono kad netko objavi sliku iz bolnice, ali ne kaže zašto je tamo i danima ne odgovara na pitanja što se dogodilo. Ili status kojim netko samo objavi da mu se srušio svijet ili da je okrenuo novu stranicu u životu ili da mu se dogodilo nešto važno, a ne kaže što. Poruka - ili reci o čemu se radi ili sve zadrži za sebe.
2. Djeca, psi i mačke
Ok, bebe, psi i mačke sami po sebi ne idu na živce, ali želimo li biti obaviješteni baš svaki put kad nečija beba napuni pelenu, zaspi ili pojede nešto; želimo li vidjeti baš svaku preslatku sliku nečije mačke ili psa? Ne!
3. Facebook eksperimenti
Objave kojima autori navodno žele provjeriti tko doista obraća pozornost na ono što pišu, a tko ne pa objave status o tome i traže da oni koji ga prate komentiraju te naprave isti eksperiment. Sliči pomalo na one željne pažnje iz prve stavke.
4. Hvalisavci
Svatko od nas se, s vremena na vrijeme, voli pohvaliti dobrom ocjenom, uspjehom na poslu, odličnim kolačem ili jelom koje smo napravili. Ali, neki nemaju mjere i hvale se stalno, a to sigurno ide na živce onima koji to moraju čitati.
5. Previše informacija
Ne, ne zanima nas selfie iz kreveta ili, još gore, iz kade. Ne moramo znati za svaku tvoju prepirku s dečkom ili prijateljicom niti da te šef naljutio (osobito jer ti taj isti šef ili netko od kolega s posla može biti prijatelj na Faceu). Neke stvari se ne dijele i točka.
6. Izljevi bijesa
Na društvenim mrežama bi trebalo negdje stajati upozorenje da se ne savjetuje koristiti ih ako smo ljuti. Osim što se nikome ne da čitati tuđe, osobito kilometarske, izljeve bijesa na cijeli svijet ili neki osobit problem koji služi samo da bi se autor ispuhao, velika je vjerojatnost da ćeš u ljutni napisati nešto što bi mogao zažaliti.
7. Izljevi ljubavi
Ljudima koji se stvarno vole govore si to uživo ili u privatnim porukama, ne šalju si stalno puse i izjave ljubavi preko Facebooka.
8. Previše hashtagova
OK, shvaćamo da želiš pokazati da pratiš trendove, možda stvarno želiš da ti objava bude vidljivija. Ali hastagove treba znati korisiti. #inače #nema #smisla #osobitoakosupredugački
9. Grupne poruke
Skoro pa nema ničeg goreg nego poslati poruku na 10, 20 ili više ljudi u kojoj obično žicaš nešto. Obično jei besmisleno jer većina primatelja bude toliko iziritirana da se odmah isključe iz razgovora.