Nikad čitaniji: Za joomboos.hr piše više od 100 fanova!
Čitanost na JoomBoos webu porasla je za velikih 130 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine prema podacima Google Analyticsa za ožujak 2020. i 2019. godine. Kvizovi znanja i osobnosti i dalje su najpopularniji zabavno-edukativni format na JoomBoos portalu, a publika se vraća ne samo zabavi, već i informacijama. Ali, JoomBoos publika nije samo ta koja čita, rješava, gleda i lajka JoomBoos sadržaj, već ga i stvara.
Stotinu obožavatelja svakodnevno kreira sadržaj za JoomBoos portal
Prije tjedan dana na JoomBoosu je pokrenuta akcija za publiku 'Postani JoomBoos novinar' u koju se mogu uključiti svi koji imaju talenta za pisanje i kreativno izražavanje. Prva tema za buduće 'JoomBoos novinare' bila je napisati priču o "nečemu pozitivnom". U samo pet dana prijava na JoomBoosovu je adresu stiglo više od stotinu tekstova publike koja je htjela biti dijelom sadržaja na najpopularnijem mediju za mlade.
No, akcija tu nije stala. JoomBoos će svaki tjedan svojim čitateljima zadati novu temu na koju će moći napisati kreativnu priču, a najbolji svakoga tjedna osvaja i nagradu od 500 kuna. Ovoga tjedna tema je 'Nešto skroz izmišljeno', a JoomBoos fanovi već se javljaju i šalju svoje priče u velikom broju. U samo dva dana na JoomBoosovu adresu pristiglo je više od 60 novih prijava čitatelja!
Pratimo, izvještavamo, informiramo
Osim angažiranja svoje publike, JoomBoos novinari redovito izvještavaju tu istu publiku o događajima u Hrvatskoj i svijetu. Tako su iz trenutka u trenutak pratili veliki potres koji je prije dva tjedna pogodio Zagreb, a u posebnom web specijalu čitatelji mogu doznati informacije te rješavati kvizove znanja na temu korona virusa.
Kvizovi su tu da publiku zabave i da im rasterete misli
Ipak, najpopularniji format na JoomBoos portalu su JoomBoos kvizovi i to već nekoliko godina zaredom. Kvizovi na joomboos.hr skupljaju i do 100 tisuća pregleda u mjesec dana, a najpopularniji su kvizovi znanja i osobnosti.
Dosad su neki od najpopularnijih kvizova, koje je publika najbolje prihvatila i tražila nastavke, bili: kviz s pitanjima iz 'Milijunaša', prepoznavanje hrane, kvizovi znanja iz osnovne i srednje škole, kvizovi znanja o youtuberima te filmovima, glazbi i popularnoj kulturi.
Kvizovi su način da se publici pruži zabavan, ali ujedno i edukativan sadržaj te da im se rastereti misli od negativnih i crnih tema, s kojima se u zadnje vrijeme sve više susrećemo. A da im se to sviđa, JoomBoos publika pokazala je klikovima, lajkovima i komentarima. Posebno se kvizovi sviđaju publici na Facebooku, gdje jedan kviz često skupi i po nekoliko tisuća komentara fanova.
JoomBoos.hr još je jednom pokazao da je najpopularniji medij za tinejdžere i mlade u Hrvatskoj, a u istom smjeru nastavlja i dalje. Još zabavnijim, još informativnijim, još edukativnijim, još boljim sadržajem. Stay tuned!