Top 5 s interneta: Despacito pobijedio sve!
1. Ariana Grande- najpraćenija ženska osoba na Instagramu
25-godišnja pjevačica, koja je do sada bila najpraćenija na YouTubeu, sada je na Instagramu postigla isti status. Grande broji 146,29 milijuna sljedbenika, i prema Billboardu, pobijedila je Selenu Gomez koja je do sad bila na prvom mjestu sa 146,27 milijuna sljedbenika. Točnije, postala je najpraćenija umjetnica ondje! Grande i Gomez su drugi i treći najpoznatiji računi na Instagramu nakon Cristiana Ronalda, koji ima 156 milijuna sljedbenika.
2. Despacito rekorder na YouTubeu - više od 6 milijardi pregleda
'Despacito', najgledaniji je videozapis svih vremena. 'Despacito' je, kad je tek izašao, dobio 25,7 milijuna pregleda u jednom danu, iako se ta brojka od tada smanjila na prosječno 2,8 milijuna dnevnih pregleda ove godine. No, taj pad ništa ne znači jer su i dalje najgledaniji video ikad! Drugi najgledaniji videozapis na YouTubeu je 'Shape Of You', Ed Sheerana, s 4,1 milijardom prikaza.
3. Shane Dawson - najpopularniji dokumentarist an Youtubeu
Shane Dawson prelazi s hvaljenog dokumentarista na zaradu iz svijeta uljepšavanja. Kao dio njegovih sljedećih dokumentaraca, postoji još jedna suradnja s Jeffree Star-om, za koju koncept još nije objavljen - iako se čini da bi Dawson mogao pokušati postati guru za ljepotu - YouTube veterinar će stvoriti vlastitu paletu šminke zajedno sa Jeffree Star kozmetikom koja godišnje zarađuje vrtoglavih 150 mijijuna dolara.. Iako se već dugo priča da Dawson i Star surađuju na lansiranju proizvoda, Star je potvrdio vijest na javnom nastupu u Kaliforniji tijekom vikenda. Dawson, koji je nedavno nadmašio 20 milijuna pretplatnika, upravo je objavio svoju najnoviju mini seriju koja istražuje različite teorije zavjere, čije su dvije epizode osvojile zapanjujućih 60 milijuna prikaza.
4. T-Serise nadmašio PewDiePiea, na 10 minuta
Nakon dugotrajne bitke za titulu najgledanijeg kanala na YouTubeu, T- series je u petak privremeno premašio PewDiePiea - iako isključivo zbog tehničkog problema. Indijska produkcijska kuća T-serije postala je u petak najpretplaćeniji kanal na YouTubeu, dok je Kjellbergov kanal izgubio 20.000 pretplatnika zbog rutinskog YouTube pregleda što je bilo samo privremeno. Na 10 minuta...
5. Netflix je potrošio više od 60 milijuna dolara na film 'Roma' pokušavajući (neuspješpno) osvojiti Oscara za najbolji film
Na nedavnoj dodjeli Oscara, Netflixova crno-bijela drama Roma osvojila je tri od deset nagrada za koje je nominirana, ali skupa kampanja za osvajanje glavne nagrade - za najbolji film - nije se isplatila.