Prvi 775 pregleda 27. veljače 2019.

Top 5 s interneta: Despacito pobijedio sve!

vizionews/Instagram

Što to trenutno 'žari i pali' internetom? Evo top pet najvažnijih vijesti iz online svijeta danas

1. Ariana Grande- najpraćenija ženska osoba na Instagramu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

25-godišnja pjevačica, koja je do sada bila najpraćenija na YouTubeu, sada je na Instagramu postigla isti status. Grande broji 146,29 milijuna sljedbenika, i prema Billboardu, pobijedila je Selenu Gomez koja je do sad bila na prvom mjestu sa 146,27 milijuna sljedbenika. Točnije, postala je najpraćenija umjetnica ondje! Grande i Gomez su drugi i treći najpoznatiji računi na Instagramu nakon Cristiana Ronalda, koji ima 156 milijuna sljedbenika.

2. Despacito rekorder na YouTubeu - više od 6 milijardi pregleda

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Wooo #FellingJoyful, #DespacitoSong Finally I have Learn this Spanish Song After 1 Month Practice🕺🕺🕺

A post shared by Rõbērt (@gaurav_papnai) on

'Despacito', najgledaniji je videozapis svih vremena. 'Despacito' je, kad je tek izašao, dobio 25,7 milijuna pregleda u jednom danu, iako se ta brojka od tada smanjila na prosječno 2,8 milijuna dnevnih pregleda ove godine. No, taj pad ništa ne znači jer su i dalje najgledaniji video ikad! Drugi najgledaniji videozapis na YouTubeu je 'Shape Of You', Ed Sheerana, s 4,1 milijardom prikaza.

3. Shane Dawson - najpopularniji dokumentarist an Youtubeu

Shane Dawson prelazi s hvaljenog dokumentarista na zaradu iz svijeta uljepšavanja. Kao dio njegovih sljedećih dokumentaraca, postoji još jedna suradnja s Jeffree Star-om, za koju koncept još nije objavljen - iako se čini da bi Dawson mogao pokušati postati guru za ljepotu - YouTube veterinar će stvoriti vlastitu paletu šminke zajedno sa Jeffree Star kozmetikom koja godišnje zarađuje vrtoglavih 150 mijijuna dolara.. Iako se već dugo priča da Dawson i Star surađuju na lansiranju proizvoda, Star je potvrdio vijest na javnom nastupu u Kaliforniji tijekom vikenda. Dawson, koji je nedavno nadmašio 20 milijuna pretplatnika, upravo je objavio svoju najnoviju mini seriju koja istražuje različite teorije zavjere, čije su dvije epizode osvojile zapanjujućih 60 milijuna prikaza.

4. T-Serise nadmašio PewDiePiea, na 10 minuta

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

New @tsuki_market dropping next week

A post shared by PewDiePie (@pewdiepie) on

Nakon dugotrajne bitke za titulu najgledanijeg kanala na YouTubeu, T- series je u petak privremeno premašio PewDiePiea - iako isključivo zbog tehničkog problema. Indijska produkcijska kuća T-serije postala je u petak najpretplaćeniji kanal na YouTubeu, dok je Kjellbergov kanal izgubio 20.000 pretplatnika zbog rutinskog YouTube pregleda što je bilo samo privremeno. Na 10 minuta...

5. Netflix je potrošio više od 60 milijuna dolara na film 'Roma' pokušavajući (neuspješpno) osvojiti Oscara za najbolji film

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What a movie!! Bravo Alfonso Cuarón,! A #mustsee #romamovie @romacuaron @netflix

A post shared by Zac Posen (@zacposen) on

Na nedavnoj dodjeli Oscara, Netflixova crno-bijela drama Roma osvojila je tri od deset nagrada za koje je nominirana, ali skupa kampanja za osvajanje glavne nagrade - za najbolji film - nije se isplatila.

 | Autor:

Tvoja reakcija?

1 Komentar/a

Pročitaj sve