Bez srama 3330 pregleda 23. listopada 2017.

10 savjeta koji će ti pomoći da postaneš ranoranilac

Ako ne voliš ustati ranije, teško ti je i pomisao na to. Ako uvijek prespavaš ili kasniš na sve dogovore ili u školu i stvarno to želiš promijeniti, pročitaj najbolje savjete koji će ti pomoći da se ti rano ustajanje više ne bude tlaka.

Ljudi koji ustaju ranije kažu kako su u jutarnjim satima najproduktivniji. Smatraju da tako obave najvažnije i najviše stvari. Možda su u pravu, ali ako ste najveća drijemala, stvarno, ali stvarno je teško ustati ranije i provjeriti koliko ima istine u svemu tome. Srećom, ustajanje ranije spada u strateško planiranje koje svi mogu postići. 

via GIPHY

Pogledaj 10 najboljih savjeta koji će ti pomoći kako postati ranoranilac od najvećeg drijemala.

1. Tijekom vikenda, namjesti svoj alarm u vrijeme kada ustaješ preko tjedna i tada samo pogledaj na sat. Ovo je način koji će pomoći tvom organizmu da se navikne na ranije ustajanje.

 

2.  Odredi vrijeme za spavanje i drži se toga. Naravno, poželjno je da ideš spavati prije ponoći. Ako je potrebno, u podsjetnik stavi vrijeme spavanja.

 

3. Uredi svoju sobu, daj joj miran ugođaj. Izbaci sve što neprekidno svjetli ili blinka jer to najvećim dijelom ometa spavanje. Jedan od prijedloga je da kupiš mali ventilator kako bi kako bi dobar miran ugođaj u svojoj sobi. Ako urediš sobu i daš joj miran ugođaj, natjerat ćeš svoj um da razmišlja kako će u toj sobi samo spavati. 

 

4. Prije spavanja pošpricaj jastuke mirisom lavande. Prema istraživanjima, oni koji to čine lakše zaspu. A kada se probude ujutro, osjećaju se mnogo snažnije i svježije. 

 

5. Ovaj savjet nije nimalo težak. Čim ustaneš, otvori zavjese na prozoru kako bi svjetlost ušla u prostoriju. Ovo će ti pomoći kako bi lakše krenuo u rješavanje svih obaveza. 

 

6. Ukini naviku namještanja nekoliko alarma i umjesto stalne zvonjave, namjesti samo jedan alarm svako jutro. Ustani čim odzvoni. Ako ćeš se bojati da ćeš tako zakasniti negdje, super jer ćeš se ovako natjerati da ustaneš čim čuješ alarm. 

 

7. Čim ustaneš, imaj svojih par minuta samo za sebe i tada si ugodi. Tako ćeš veseliti jutru i lakše ćeš ustajati. To se može odnositi na prvu kavu, čaj, slušanje omiljene glazbe ili na jutarnju tjelovježbu. 

 

8. Pospremi svoj krevet. Kada ćeš ujutro vidjeti pospremljen krevet, nećeš se htjeti vratiti natrag i uništiti sve. Plus, imat ćeš osjećaj da si jedan zadatak već odradio. 

 

9. Odaberi odjeću za sljedeći dan. Tako ćeš se bolje organizirati, a ujutro nećeš trošiti svoje vrijeme na razmišljanje i tako nećeš gubiti vrijeme ili svojih 5 minuta. 

 

10. Zapiši sve svoje planove koje planiraš i moraš odraditi tijekom dana. Organiziranost je pola posla, a ti ćeš već imati sve napisano i nećeš morati razmišljati što dalje. Na svaki odrađeni zadatak, možeš si dati plusić i tako smatrati to riješenim

 

Podijeli s nama u komentarima jesi li ranoranilac ili ne. 

Klikni reakciju i reci nam što TI misliš! Komentiraj, lajkaj, uživaj ;)

LANSIRAJ SE I TI!

 | Autor:

Tvoja reakcija?

1 Komentar/a

Pročitaj sve
  • anamarijaa13

    Super članak! ❤️ iako se i dalje ne želim buditi rano