Fancy a. f. 817 pregleda 02. veljače 2018.

Nestaju spolne granice: Nema više muških i ženskih podjela

Steven Klein

Ovo je budućnost industrije ljepote. Od sada postoje prozvodi koje mogu koristiti svi, bez obzira na spol.

Došlo je vrijeme nove generacije beauty trendova i proizvoda. Riječ je o spolno neutralnim beauty stvarčicama koje od sada mogu koristiti i cure i dečki. Hoćeš li od sada dijeliti parfem sa svojim dečkom?!

via GIPHY

Unisex parfemi postoje već dugi niz godina, ali u zadnje vrijeme na policama parfumerija ponuda se rapidno povećala. Industrija se budi i provodi kulturnu revoluciju. Postoji sve više i više proizvoda koji nisu namijenjeni samo curama. Osim parfema, od sada postoje kreme, maske i proizvodi za njegu kože koji su namijenjeni za sve tipove kože, bez obzira bila riječ o gruboj muškoj ili nježnoj ženskoj koži. Ista stvar je i sa proizvodima za njegu kose. 

via GIPHY

Dizajneri su počeli prikazivati mušku i žensku odjeću skupa, bez odvajanja posebno muške i posebno ženske kolekcije. U dućanima također sve češće viđamo pomiješan asortiman, a na dječju odjeću se više ni ne stavljaju etikete koje određuju koja je muška, a koja ženska. 

Način na koji brandovi predstavljaju svoje proizvode fokusira se na individualnu osobu, a ne na spol, što je pokrenulo potpuno novi val u industriji ljepote. Brendovi žele da se se osjećamo ugodno i kao "mi" svaki dan. 

- Želimo  koristiti naš utjecaj da pomognemo našim klijentima da se osjećaju ugodno dok probavaju nove stvari. Želimo da se mogu predstaviti u u onom svijetlu u kojem njima odgovara - govori Alex Scolding, voditelj kupnje u Asosu

- Smatramo da ljudi trebaju kupovati proizvode za njegu na temelju svojih potreba i ukusa, a ne zbog onoga što piše na kutiji - objašnjava Scolding

via GIPHY

Mnogi frizerski saloni također zagovaraju pravilo "bez osuđivanja" i nude usluge koje se ne baziraju na spolovima. Stalo im je do promjene u mentalitetu, kao što nam je svima je bitna dobra frizura. Frizure, stil i način bojenja kose temelji se na ukusu, a ne na tome jesi li cura ili dečko. 

 

My feature is out in @statusmagazine #STATUSFilmIssue! Photos by @hibbard_nash

A post shared by Sophia (@sophialillis) on

Jesi li već kupio novi broj omiljenog JoomBoos Videostar magazina? Brzo jer je upravo na kioscima

 | Autor: Marko Prpić/Pixsell Marko Prpić/Pixsell

MEGA POKLON:  Uz novi JoomBoos magazin dobivaš  na dar i prvi youtuberski kalendar! Fotkaj se s prvim youtuberskim kalendarom i objavi fotku na Instagramu uz #videostarmagazin. Najkreativniji će osvojiti JoomBoos jastuk ili majicu ISTI SAN!  Klikni reakciju i reci nam što TI misliš! Komentiraj, lajkaj, uživaj ;) 

 

Tvoja reakcija?

3 Komentar/a

Pročitaj sve
  • Avatar Melliii

    Melliii

    Pa krema je krema. Ak je dobra za jedne mora biti i za druge. Ne vidim problem 💅🏻
  • zrinka71

    Kakva zamjena teza. Cilj je bezoblična masa bez identiteta koju možeš mijesiti kako hoćeš. Kao što pokušava i ovaj članak uostalom.