Prijave za drugo izdanje konferencije DIABLOG upravo su otvorene. Glavna tema bit će mjerenje učinaka blogera i influencera pa ako želiš naučiti što više o tome, ne čekaj.
Utjecaj blogera i influencera u Hrvatskoj, kao i u svijetu, sve više raste, a pravila ponašanja s naglaskom na komercijalne suradnje nisu uvijek razumljive svima.
Upravo zato će glavna tema drugog DIABLOG-a biti mjerenje učinaka blogerskih i influencerskih kampanja, a uz glavno predavanje na tu temu održat će se i okrugli stol, na kojem će sudjelovati Jan Jilek iz Dotmetricsa, Matej Lončarić iz JoomBoosa, Nataša Lujanac, digitalna menadžerica brenda NIVEA za Hrvatsku i višestruko nagrađivana blogerica Ella Dvornik.
Svoje najbolje kampanje između ostalih će predstaviti Dukat, Avon, JoomBoos i BlogBuster.
Konferencija DIABLOG održava se 14. studenog u zagrebačkom hotelu Academia, a organizira ju agencija Dialog komunikacije.
Prijave za drugo izdanje konferencije DIABLOG upravo su otvorene, a ulaznice po cijeni od 750 kuna mogu se kupiti putem sustava Entrio.
Novosti o konferenciji možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG društvenim mrežama (DIABLOG Facebook i Instagram).
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.