Stvari u industriji ljepote se drastično mijenjaju...
Prelijepe djevojke i žene koje reklamiraju najrazličitije kozmetičke proizvode naša su svakodnevica. Štoviše, čini se potpuno nerealno razmišljati o dečkima u istoj ulozi. Ipak, ako je suditi po posljednjim vijestima, stvari su se upravo drastično promijenile!
Naime, kozmetički brend CoverGirl je, po prvi put, za svoje zaštitno lice odabrao tinejdžera.
Ta je uloga pripala poznatom YouTuberu Jamesu Charlesu, a ovom zaljubljeniku u makeup uz bok su se našle poznate dame poput Taylor Swift, Zendaye i Katy Perry.
- Kada su mi javili svoju odluku prvo sam vrištao, a onda plakao. Bio sam jako uzbuđen - priznao je James.
No, mnogi drugi nisu bili toliko oduševljeni. Štoviše, pojedinci su bez ustručavanja izrazili svoje negativno mišljenje, a nisu se libili ni izravno hejterski komentirati. Pitate se u čemu je problem? Pa naravno, ako njih pitate, u tome što dečko reklamira šminku..
Sve naše novosti možete pratiti i na Facebooku te Instagramu! :)
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.