Prvi 453 pregleda 12. travnja 2020.

7 savjeta psihologa za opstanak u izolaciji

canva, JoomBoos

Situacija s korona virusom se zakomplicirala preko noći, tako da smo samo odjednom našu svakodnevnu životnu rutinu morali zamijeniti samoizolacijom.

Sasvim je razumljivo da se s ograničenjem slobode teško nositi, no upravo je sada važno ostati smiren i raditi na sebi kako ovaj period ne bi imao nikakve negativne posljedice na naše psihofizičko zdravlje.

Portal Glamour je u razgovoru s astrologinjom i psihologinjom Samanthom Cristoforetti otkrio nekoliko korisnih savjeta kako se što bolje nositi s izolacijom.

1. Fokusiraj se na pozitivne strane

Sada možda ne možeš ići u školu, shopping, na trening, s društvom u kino, ali zato imaš pregršt vremena za sebe da se, osim školskih obaveza, posvetiš i hobijima koji su u posljednjih nekoliko godina bili zanemareni. U svakom slučaju, poanta je da napišeš na papir sve pozitivne stvari koje ti se događaju dok si u karanteni i razmišljaš o svemu onome što imaš, a ne što nemaš.

via GIPHY

2. Složi raspored i ispuni dan

Svaku večer prije spavanja ispuni dnevnik u kojem ćeš složiti raspored za idući dan. U taj raspored možeš ubaciti sve i svašta. Od učenja, čitanja, kuhanja, tjelovježbe, gledanja filmova. Jedino je važno da ti dan bude dovoljno ispunjen i da ni u jednom trenutku ne pomisliš kako ti je dosadno.

via GIPHY

3. Održavaj kontakt s ljudima

Vrlo je bitno da nastaviš održavati prijateljstva s ljudima, bez obzira na to što trenutno nemate mogućnost fizičkog kontakta i susreta. Odvoji barem sat vremena u danu za videopoziv s nekom dragom osobom i ne zanemaruj poruke prijatelja na društvenim mrežama.

via GIPHY

4. Stvori mjesto za privatnost

Koliko je teško s nekim biti u istom prostoru od 0-24 shvatili smo tek nedavno. Bez obzira živiš li u manjem ili većem stanu ili kući, sigurno ima neka prostorija u tvom domu gdje ćeš imati svoju privatnost te određen dio dana provesti u samoći, sa svojim mislima.

via GIPHY

5. Komunikacija i otvorenost

Razumljivo je da ćeš možda puno puta biti nervozna, razdražljiva i tjeskobna, no vrlo je važno da takvu energiju i raspoloženje ne prenosiš na svoje ukućane. U trenucima neraspoloženosti se jednostavno izoliraj unutar svog privatnog prostora, a s ukućanima nastoj održavati zdravu i otvorenu komunikaciju.

via GIPHY

6. Ne propuštaj trening

Ako za nešto sada imaš vremena, a nemaš isprike, onda je to redovita tjelovježba. Osim zdrave psihe, važno je da u ovom periodu vodiš računa o svom fizičkom zdravlju, tako da obavezno izdvoji barem 30 minuta dnevno za fizičku aktivnost koja tebi odgovara i nakon koje ćeš se sigurno osjećati bolje.

via GIPHY

7. Pokušaj se zabavljati

Sigurno ima nešto što ti u sekundi može izmamiti osmijeh na lice. Možda su to zabavni YouTube sadržaji, komedije na TV-u ili čitanje viceva, gledanje memeova i smiješnih objava na društvenim mrežama. Pronađi svoj najbolji ‘okidač za smijeh’ i to će ti biti izvrsna terapija u trenucima kada kreneš klonuti duhom.

via GIPHY

 

Prijavi se na show 'Vrijeme da zablistaš' i postani nova glazbena zvijezda!

 | Autor:

Tvoja reakcija?