Nakon provedene ankete u sklopu kampanje #Razmisli, donosimo rezultate. I prema ovome se čini da su mladi itekako svjesni opasnosti konzumacije alkohola
U anketi je sudjelovalo najviše djece (gotovo 60 posto) u dobi od 13 do 15 godina, a od ukupnog broja anketiranih (195), njih čak 46,5 posto nikada u životu nije konzumiralo alkohol. Njih gotovo 70 posto nikada se u životu nije napilo, a alkohol ne konzumiraju čak ni na proslavama, rođendanima i izlascima.
Naši ispitanici poprilično su svjesni opasnosti konzumacije alkohola, a kao najveće opasnosti prekomjernog i nesavjesnog konzumiranja alkohola neki od njih naveli su sljedeće:
- Nasilje, neuredan život, zdravstevni problemi
- Nasilje u obitelji, svađe, rastava braka
- Prometna nesreća, fizičko nasilje
- Ovisnost i bolesti
- Slaba reakcija, samouništavanje, svađe
Po njima biti cool znači biti svoj, nasmijavati druge i biti dobar prema sebi
Njih čak 88 posto smatra kako alkohol nije i ne bi trebao biti ulaznica u društvo, a tako misle zato što je, citiramo, prema njihovom mišljenju "alkohol zlo", "ne utječe pozitivno na ljude" te "alkohol može uništiti život." A sve to im je dovoljan znak da alkohol i nesavjesno konzumiranje istoga ne bi trebalo biti ponašanje koje se veliča, već osuđuje.
Prema mišljenju naših ispitanika, biti cool u društvu znači:
- Zabavljati i nasmijavati druge
- Jednostavno biti svoj
- Biti dobar prema drugima i imati dobar smisao za humor...
- Znati se šaliti, biti dobar sa svima i biti takav kakav jesi
- Po mom mišljenju biti cool znači imati pozitivan stav i misliti na zdravlje, a ne uzimati opijate kako bismo bili "cool"
Idealna zabava po njima su "društvo i glazba" te "ljudi koji te usrećuju oko tebe", a kad čitamo ove komentare, možemo se samo nadati da je takav stav i među većinom mlađe populacije u Hrvatskoj.
Prema ovim njihovim odgovorima, koji su tek mali primjer pozitivnog trenda među našim ispitanicima, možemo reći kako su mladi, barem uzorak koji je sudjelovao u ovom istraživanju, na dobrom putu i savjesni kad je riječ o ponašanjima koja mogu negativno utjecati na njihov život.
Ovaj članak napravljen je za kampanju #Razmisli po najvišim standardima Joomboos native studija.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Youtuber123
mala_loodacha
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.