Prvi 200 pregleda 18. ožujka 2019.

Anketa: Mladi su svjesni opasnosti alkohola

unsplash/ilustracija

Nakon provedene ankete u sklopu kampanje #Razmisli, donosimo rezultate. I prema ovome se čini da su mladi itekako svjesni opasnosti konzumacije alkohola

U anketi je sudjelovalo najviše djece (gotovo 60 posto) u dobi od 13 do 15 godina, a od ukupnog broja anketiranih (195), njih čak 46,5 posto nikada u životu nije konzumiralo alkohol. Njih gotovo 70 posto nikada se u životu nije napilo, a alkohol ne konzumiraju čak ni na proslavama, rođendanima i izlascima. 

 | Autor:

Naši ispitanici poprilično su svjesni opasnosti konzumacije alkohola, a kao najveće opasnosti prekomjernog i nesavjesnog konzumiranja alkohola neki od njih naveli su sljedeće:

- Nasilje, neuredan život, zdravstevni problemi

- Nasilje u obitelji, svađe, rastava braka

- Prometna nesreća, fizičko nasilje 

- Ovisnost i bolesti

- Slaba reakcija, samouništavanje, svađe

Po njima biti cool znači biti svoj, nasmijavati druge i biti dobar prema sebi

 | Autor: unsplash/ilustracija unsplash/ilustracija

Njih čak 88 posto smatra kako alkohol nije i ne bi trebao biti ulaznica u društvo, a tako misle zato što je, citiramo, prema njihovom mišljenju "alkohol zlo", "ne utječe pozitivno na ljude" te "alkohol može uništiti život." A sve to im je dovoljan znak da alkohol i nesavjesno konzumiranje istoga ne bi trebalo biti ponašanje koje se veliča, već osuđuje.

Prema mišljenju naših ispitanika, biti cool u društvu znači:

- Zabavljati i nasmijavati druge

- Jednostavno biti svoj

- Biti dobar prema drugima i imati dobar smisao za humor...

- Znati se šaliti, biti dobar sa svima i biti takav kakav jesi

- Po mom mišljenju biti cool znači imati pozitivan stav i misliti na zdravlje, a ne uzimati opijate kako bismo bili "cool"

 | Autor: unsplash/ilustracija unsplash/ilustracija

Idealna zabava po njima su "društvo i glazba" te "ljudi koji te usrećuju oko tebe", a kad čitamo ove komentare, možemo se samo nadati da je takav stav i među većinom mlađe populacije u Hrvatskoj.

Prema ovim njihovim odgovorima, koji su tek mali primjer pozitivnog trenda među našim ispitanicima, možemo reći kako su mladi, barem uzorak koji je sudjelovao u ovom istraživanju, na dobrom putu i savjesni kad je riječ o ponašanjima koja mogu negativno utjecati na njihov život.

Ovaj članak napravljen je za kampanju #Razmisli po najvišim standardima Joomboos native studija. 

Tvoja reakcija?

3 Komentar/a

Pročitaj sve