Prvi 2484 pregleda 14. veljače 2018.

Brod im potonuo u 20 minuta, a sve su prodali da bi ga kupili

Tanner Broadwell/GoFundMe

Morali su staviti svoj san na čekanje nakon neočekivane tragedije. Jedrenjak im je potonuo dva dana nakon što su zaplovili!

Tanner Broadwell i Nikki Walsh već dvije godine planiraju svoju životnu avanturu. Oboje su radili posao koji nisu voljeli i odlučili su to promijeniti. Tanner je uvjerio Nikki da je jedrenje oko Meksičkog zaljeva, bijeg od stvarnosti koji oboje trebaju.

- Moj dečko i ja planirali smo kupiti brod, živjeti na njemu i ploviti do Kariba. Jednog dana htjeli bi jedriti oko svijeta - govori Nikki.

Uštedjeli su potreban novac i prošle godine upustili su se u avanturu. Dali su otkaz i prodali sve što su imali. S novcem su kupili jedrilicu staru 49 godina u Alabami. Brod je koštao 5000 dolara, ali su potrošili puno više popravljajući ga

U svibnju prošle godine preselili su sve što posjeduju u brod. Jedrilica Lagniappe postala je novi dom njima i njihovom psiću Remyju. Zamisli živjeti u brodu, kako cool!

- Bili smo poprilično spremni - oboje su prokomentirali.

| Autor: Tanner Broadwell/GoFundMe Tanner Broadwell/GoFundMe

U utorak, 6. veljače, napokon su zaplovili ostavljajući Mar Marinu iza sebe popraćeni usklicima prijatelja. To je bio savršen početak njihova putovanja koje nažalost nije dugo potrajalo.

Prvi dan njihovog novog života prošao je po planu. Usidrili su se u Anclote Key da prenoće.

Drugi dan počeo je sasvim u redu, nisu imali problema sve do 20.45 navečer. Odmah nakon što su krenuli prema John's Passu da prenoće, zapali su u nevolje.

- Udarili smo u nešto što je bilo 3 metra pod vodom i brod je potpuno stao - jada se Tanner.

- Počeli smo paničariti jer su valovi počeli bacati jedrenjak. Ruke su mi se tresle, bili smo prestravljeni - prisjeća se,

Od udarca je Nikki skoro pala s palube. Tanner je shvatio da je to što su udarili oštetilo brod, a kada se spustio u kabinu da provjeri oštećenje, vidio je sve njihove stvari kako plutaju u vodi

- Sve za što sam radila cijeli život, sve što sam imala otkad sam mala sam ponijela sa sobom. Sve te stvari bile su moj dom. Onda ih vidiš kako plutaju u vodi i ne možeš napraviti ništa oko toga - jadna Nikki ne može ni opisati taj osjećaj.

Situacija je bila jako ozbiljna, zvali su pomoć koja je došla nakon sat vremena. Brod je tada već bio dva metra pod vodom i sve što su mogli napraviti je vratiti se na obalu dok je jedrilica tonula.

- Pokupila sam pseću hranu i sve njegove igračke. Remy ne zaslužuje ostati bez njih - Nikki objašnjava.

Ostali su ostavljeni uz cestu sa svojim psom, 90 dolara u gotovini i odjećom na sebi. Na sreću, Tannerova mama pozvala im je taksi, a taksist je bio dovoljno ljubazan da im pomogne naći jeftin hotel da prenoće

| Autor: ABC Action News ABC Action News

-Jedan dan imali smo sve što smo htjeli, a drugi dan nemaš ništa. Upravo smo izgubili sve što smo imali - kazali su shrvano.

Drugi dan stvari su se malo smirile. Prijatelji su im pomogli i Tannerova mama je došla po njih.

Sada se nekako snalaze, ali ne znaju gdje će živjeti ni kako će platiti da maknu njihov jedrenjak s mjesta na kojem je potonuo.

- Taj proces košta 10 tisuća dolara, a mi imamo samo 90 dolara i nemamo posao - iskreno govori Tanner i dodajte da im obitelj puno pomaže, ali im je teško jer su sve izgubili.

Nakon svega što se desilo, mladi su sretni što su živi, a još uvijek vjeruju u svoj san. Planiraju kupiti još jedan brod kada god to budu mogli.

- Brod je potonuo, ali naši snovi nisu potonuli s njim - mladi par ostao je pozitivan.

Jesi li već kupio novi broj omiljenog JoomBoos Videostar magazina? Brzo jer je upravo na kioscima

| Autor: Marko Prpić/Pixsell Marko Prpić/Pixsell

MEGA POKLON:  Uz novi JoomBoos magazin dobivaš  na dar i prvi youtuberski kalendar! Fotkaj se s prvim youtuberskim kalendarom i objavi fotku na Instagramu uz #videostarmagazin. Najkreativniji će osvojiti JoomBoos jastuk ili majicu ISTI SAN!  Klikni reakciju i reci nam što TI misliš! Komentiraj, lajkaj, uživaj ;)

Tvoja reakcija?

1 Komentar/a

Pročitaj sve
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.