Prvi 397 pregleda 30. studenoga 2021.

Fenomen MrBeasta i videa koji ima 121 milijun pregleda

screenshot/youtube

Netflixova serija 'Squid Game' još uvijek ne prestaje intrigirati javnost i zaista su već hrpu puta imali prilike vidjeti kako su ju mnogi pokušavali uprizoriti i u stvarnom životu. No, američka YouTube zvijezda, MrBeast, to je napravio najrealističnije dosad i njegov video je posvuda, pa tako i u Hrvatskoj, na samom vrhu trendinga već danima. I trenutno ima više od 120 milijuna pregleda

Iako su mnogi već organizirali razne igre koje su inspirirane popularnom Netflixovom serijom 'Squid Game', nitko to nije napravio u ovolikim razmjerima kao američki youtuber, MrBeast. Naime, MrBeast je, baš kao i u seriji, prikupio 456 natjecatelja koji su se u zelenim, označenim kombinezonima natjecali za novčanu nagradu, piše Kotaku.

Ovaj youtuber rekreirao je i cijeli set iz serije, i to prilično realno, pa su tako sudionici morali sudjelovati u 'red light/green light' igri i, naravno, nadgledala ih je jeziva lutka. Također, prošli su i kroz izradu dalgona keksića, potezali su uže, igrali su igre s pikulama i morali su skakati po 'staklenim' panelima. 

Naravno, nije apsolutno sve bilo identično kao i u seriji s obzirom na to da ondje svatko tko izgubi plaća životom, dok je Mr Beastova verzija bila potpuno bezazlena. Ipak je svakom sudioniku ispod majice bio ugrađen mali uređaj koji je ispustio tamnocrvenu tekućinu i napravio rupu u majici kada bi izgubio - da na neki način dočaraju i rekreiraju ispadanje iz igre.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli MrBeast (@mrbeast)

Također, u seriji su se natjecatelji borili za iznos od 45,6 milijardi korejskih wona, dok je ovdje u pitanju bilo 456 tisuća dolara (sasvim pristojan iznos). No, niti oni koji su bili eliminirani nisu otišli kući praznih ruku jer im je njihovo sudjelovanje ipak bilo plaćeno. 

Isto tako, serija obiluje iznimno nasilnim scenama, što u ovom videu nije slučaj jer je Mr Beast htio izbjeći bilo kakvo nasilje u svojoj verziji Squid Gamea. Njegov je video postao pravi hit i posvuda je na samom vrhu trendinga, a u nekoliko je dana skupio nevjerojatnih 121 milijun pregleda. I ta brojka svake minute raste...

Nije čudno da je njegov video gledan, jer svaki njegov video skuplja desetke milijuna pregleda. Ali nam se čini da je ovaj video u rekordnom roku skupio više desetaka milijuna pregleda i očito se pokazalo da njegovo ime, njegov brend i brend Netflixova Squid Gamea jednostavno čine nepogrešivu kombinaciju.

Na ovaj je pothvat, navodno, potrošio oko tri milijuna dolara, pišu američki mediji.

 

NOVI JOOMBOOS VIDEOSTAR MAGAZIN POTRAŽITE NA KIOSCIMA!

 | Autor:

Tvoja reakcija?