Generacija Z još je jednom rekla svoje, a Jana je potvrdila svoju titulu najcool brenda koju je osvojila i prošle godine
Prema odabiru generacije Z prirodna mineralna voda Jana drugu je godinu zaredom na virtualnoj dodjeli nagrada Coolest Brand Awards 2021 osvojila prvo mjesto - proglašena je najboljom u kategoriji pića, odnosno negazirane vode te je tako potvrdila titulu najcool brenda u 2020. godini. Nagradu dodjeljuju 24sata i platforma JoomBoos, najbrže rastuća mreža YouTube kanala u Hrvatskoj.
Generacija Z je generacijska skupina rođena između kasnih 1990-ih i početka 2010-ih godina koju obilježava odrastanje nakon pojave interneta i tijekom uspona pametnih telefona. Za razliku od prijašnjih generacija, generacija Z provodi mnogo više vremena na mreži te su povezaniji s pametnim uređajima.
Istraživanje o različitim aspektima života generacije Z; od njihovih medijskih navika, praćenja video sadržaja i influencera, korištenja mobitela, aplikacija za komunikaciju i kupnju, kao i o stavovima prema brendovima zajedno su proveli IPSOS i JoomBoos te su u anketiranje bili uključeni ispitanici iz cijele Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da pripadnici ove jedinstvene „digital native“ generacije, kada je riječ o prirodnoj mineralnoj vodi, najradije biraju i preporučuju vodu Janu.
Najvažnije obilježje mladih ljudi rođenih između 1995. i 2011. godine, tzv. generacije Z, jest digitalizacija. Stoga je ispitivanje provedeno on line, na više platformi, a odabrani su najcool brendovi u kategorijama hrane, pića, osobne njege, mobitela, operatera i shopping centara.
Bez obzira na razlike koje svaka nova generacija donosi, ovo istraživanje dokazuje da je kvaliteta svima jednako važna, da mladi smatraju da je prirodno i zdravo baš cool i da su svjesni važnosti bogatstva prirode sadržane u boci kristalno čiste prirodno mineralne vode Jana.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.