Prošlog tjedna ZG Velesajam bio je domaćin 6. izdanja humanitarnog esport natjecanja - Good Game ZG. Najbolje tehnološke tvrtke regije prezentirale su svoje gaming vještine i zaigrale CS:GO za udruge po izboru
Good Game Global ispunio je sva očekivanja i organizirao dosad neviđeni esport spektakl, a produkcijski najzahtjevnije izdanje ovog B2B natjecanja držalo je sve posjetitelje i ljubitelje esporta kao i online publiku na rubu njihovih stolaca.
Kroz online dio natjecanja održanog u tjednu prije završnice na Velesajmu, ekipe su svojim performansom ostvarile plasman putem kojeg je kreiran sustav parova za veliko finale. S druge strane, LAN finale je kroz dva dana napetih mečeva, odlične energije i profesionalne esport atmosfere ugostilo preko 2000 posjetitelja.
Nakon 63 odigrane mape, na Good Game Zagreb tron zasjela je ekipa iz Span-a koja se na popisu timova našla po prvi put, ali koja je od početka smatrana jednim od najvećih favorita. U napetoj završnici s rezultatom 2 naprema 0 u mapama, pobijedili su ekipu Happening-a, ‘Happening Black’, koji su zauzeli drugo mjesto dok su se na trećem mjestu našli prošlogodišnji viceprvaci, CloudSense.
Kao i svake godine, ekipe su se osim esport prestiža među svojim kolegama natjecale za nagrade koje su donirane u dobrotvorne svrhe pa su tako novčana sredstva u sveukupnom iznosu od €7,000 ove godine pripala Udruzi oboljelih od leukemije i limfoma, Hrvatskoj mreži za beskućnike i Udruzi Šapica.
Uz CS:GO akciju, posjetitelji su mogli uživati u brojnim popratnim aktivacijama i turnirima, a čitava organizacija ne bi bila moguća bez glavnih partnera i sponzora, Porsche Inter Auto, Databox i HGSPOT. Nakon pobjedničke ceremonije, natjecatelji, njihovi navijači kao i svi partneri projekta uživali su na afterpartyju kojeg su predvodili duo Krankšvester, 2Kitice i DJ Sasha Barthezz.
“Ove smo godine odlučili natjecateljima i posjetiteljima pružiti dosad neviđeno iskustvo navijanja u prijateljskoj atmosferi. Jedinstveno je iskustvo utoliko što se međusobno natječu i 2 dana druže kolege tehnoloških kompanija, koji se međusobno poznaju u privatnim životima. Upravo tako stvaramo žar zavijanja jer jedno je navijati za klubove čije igrače vjerojatno nikada nećemo vidjeti uživo, a potpuno druga razina je navijati za kolege iz firme koje osobno poznajemo. Hvala svim sudionicima i partnerima koji su nam omogućili priliku za organiziranjem GGZG23, vidimo se iduće godine na još većoj razini", ispričao je Nikola Stolnik, CEO i organizator ovog genijalnog eventa.
A mi već jedva čekamo novo izdanje!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.