Prvi 9420 pregleda 15. lipnja 2020.

Hit na internetu: Svi su 'poludjeli' za JoomBoos kvizovima

Facundo Arrizabalaga/REUTERS/PIXSELL, Canva

Svibanj je na JoomBoos webu bio rekordan upravo zbog JoomBoos kvizova, za kojima je poludjela cijela zemlja, ali i regija!

JoomBoos web u svibnju je dostigao brojku od 8,300.000 pregleda stranice te čak milijun i 200.000 korisnika, a publika je najviše rješavala JoomBoos kvizove koji su postali svojevrsni brend unutar brenda JoomBoos weba. Najveće su to brojke na web platformi otkako postoji, a kvizovi su razlog.

Podaci su ovo s Google Analyticsa za svibanj 2020. godine, a kvizovi su daleko najklikaniji i najzanimljiviji sadržaj publici koja posjećuje JoomBoos web. 

 | Autor:

JoomBoos kvizovi znanja i osobnosti, kvizovi o pjesmama omiljenih pjevača, kvizovi s područja geografije, povijesti, hrvatskog jezika i matematike te kvizovi znanja popularne kulture, filmova i serija na Facebooku su redovito viralni i uvelike se dijele među korisnicima. To dokazuje i podatak s Google Analyticsa koji kaže kako je čak 76 posto prometa na webu pristiglo s Facebooka (i u mnogo manjem postotku s ostalih društvenih mreža JoomBoosa).

Top objava na webu i na Facebooku u prvom tjednu lipnja:

 | Autor:

Ako uzimamo recentniji podatak, u prvih tjedan dana lipnja najpopularnija objava na JoomBoos Facebook stranici bio je upravo jedan kviz. Sve je zanimalo 'Mogu li dobiti devet bodova na kvizu s najlakšim pitanjima iz Milijunaša'.

 | Autor:

Ova je top objava skupila engagement od čak 92.041 te dosegla više od 613 tisuća ljudi samo na toj društvenoj mreži, a sam je kviz dosad skupio gotovo 115 tisuća pregleda, kažu podaci Google Analyticsa. 

Kviz o Vesni Pisarović viralan na Facebooku:

 | Autor:

Kviz o poznavanju stihova najvećih hitova Vesne Pisarović, objavljen 8. lipnja, u samo dva dana skupio je gotovo 50 tisuća pregleda, a na Facebooku je skupio više od 2.200 komentara, 560 lajkova te dosegao gotovo 300 tisuća korisnika. I ovo su samo neki od primjera koliko su kvizovi, u zapravo jako kratkom vremenskom periodu, postali popularni. 

Zabava, ali i edukacija

 | Autor:

Kvizovi na JoomBoosu nisu samo zabavni. Okej, oni uglavnom jesu viralni i bazirani na 'light' temama, ali su način da se publici pruži zabavan, ali ujedno i edukativan sadržaj kojemu se publika redovito vraća, o kojem priča sa svojim prijateljima i kojemu vjeruje. 

Iako se JoomBoos kao brend primarno obraća generaciji Z i milenijalcima, kvizovi su, osim kod već spomenutih, veoma popularni i među pripadnicima starijih generacija, a rješavaju ih svi, od 7 do 57 godina!

Tu su i aktualne teme, prilagođene JoomBoos publici

Osim angažiranja svoje publike zabavnim i zanimljivim kvizovima, JoomBoos novinari redovito izvještavaju tu istu publiku o događajima u Hrvatskoj i svijetu. Tako su iz trenutka u trenutak pratili veliki potres koji je prije nekoliko mjeseci pogodio grad Zagreb, a u posebnom web specijalu čitatelji su mogli doznati sve važne informacije te rješavati kvizove znanja na temu korona virusa.

 | Autor:

Tijekom karantene na JoomBoos webu pokrenuta je i posebna akcija 'Postani JoomBoos novinar', unutar koje je JoomBoos publika mogla pokazati svoje znanje i kreativnost pišući tekstove na razne teme tijekom nekoliko tjedana, koliko je akcija trajala. 

Kao što smo na početku spomenuli, kvizovi su jedan od glavnih razloga ogromnog skoka te konstantnog rasta JoomBoos weba u posljednjih nekoliko mjeseci, a koji će sljedeći postati viralan i što još sve možemo očekivati - samo JoomBoos zna! 

Tvoja reakcija?

1 Komentar/a

Pročitaj sve
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Itz_Eeeli

    Obožavam JoomBoos kvizove, htjela bi neki o Ariani Grande ili Vampire Diaries