Prvi 380 pregleda 08. svibnja 2025.

Imate omiljenu boju? Saznajte što ona govori o vama

canva

Naše omiljene boje mogu reći puno više od toga kakav ukus imamo. One mogu izraziti našu osobnost, emocije i način na koji doživljavamo svijet.

CRVENA  

Crvena je smjela boja koja se povezuje s uzbuđenjem, strašću, opasnošću, uzbuđenjem, energijom i akcijom. Možda ćete primijetiti da neki brendovi koriste crvenu za svoje gumbe "poziv na akciju" ("naručite odmah", "kupite odmah" itd.). To je zato što je crvena intenzivna boja koja može izazvati snažne emocije koje vas mogu potaknuti na kupnju. Osobine ličnosti ljubitelja crvene: Smjelost, tragač uzbuđenja, ljubitelj avanture, impulzivnost, može se doživjeti kao zastrašujući, piše miss7

NARANČASTA

Narančasta često predstavlja kreativnost, sreću, slobodu, uspjeh i ravnotežu koja sve to spaja. Trgovci mogu koristiti ovu boju kako bi privukli vašu pozornost na privlačan naslov ili važnu bilješku na svojoj web stranici (mnoga "upozorenja" su narančasta kako bi privukla vašu pažnju) - ali narančasta nije ni približno toliko smjela i primamljiva kao crvena. Osobine ličnosti narančaste boje: Zabavna i razigrana energija koju ljudi cijene, društvena, možda ekstrovertirana, njegujete stvari, uživate u dubokim razgovorima, vesela, volite biti domaćin na zabavama ili događajima, što se tiče produktivnosti, volite se odmah uroniti u posao i obaviti stvari.

 | Autor: canva canva

ŽUTA

Žuta nas podsjeća na sreću, pozitivnost i toplo ljetno sunce. Brendovi mogu koristiti dašak žute boje u svom logotipu kako bi vas usrećili kada vidite njihove proizvode. Mnoge ikone "besplatne dostave" na web stranicama mogu biti žute kako bi vas privukle nečemu što je veselo i pozitivno. Osobine ličnosti žute boje: Pozitivan duh, optimizam, veseo, avanturistički nastrojen, smirujući za one oko sebe, zarazni osmijesi i sreća koja se širi na svaku osobu koju susretnu.

PLAVA

Plava je stabilna, skladna, mirna i pouzdana. Brendovi koji žele biti najpoznatiji po svojoj izdržljivosti, snazi ​​ili pouzdanosti koristit će plavu boju u svojim logotipima. Mnoge popularne računalne tvrtke (Dell i HP) i web stranice (Facebook, Twitter, Vimeo) poznate su po svojim pretežno plavo-bijelim logotipima. Osobne osobine plave boje: Pouzdan/a, pouzdan/na, nježan/na, suosjećajan/na, mirno odan/na, odan/na, što se tiče produktivnosti, volite strateški osmisliti najbolji način za rješavanje zadatka i možete se prilagoditi kada se pojave prepreke.

 | Autor: canva canva

ZELENA

Dvije stvari koje pokreću svijet povezane su sa zelenom bojom: priroda i novac. Zelena može označavati rast, plodnost, zdravlje, bogatstvo, dobrobit ili velikodušnost. Zelena se također može povezati s negativnim konotacijama poput ljubomore ili zavisti. Osobine ličnosti zelene boje: Praktična, prizemljena, voli davati savjete, voli pomagati drugima, uživa u prirodi i smatra da je ravnoteža u životu važna, što se tiče produktivnosti, volite analizirati situaciju prije nego što se upustite u posao, rješavate probleme i možete pronaći inventivne načine razmišljanja izvan okvira.

LJUBIČASTA

Ljubičasta se može povezati s kraljevstvom, moći, privilegijama, mudrošću i duhovnošću. Ljubičasta može biti i pomalo frustrirajuća boja, jer može izazvati osjećaje frustracije ili se doživjeti kao arogantna – zato web stranice i brendovi (Hallmark, Yahoo) koriste dašak ljubičaste ili miješaju ljubičastu s toplijim tonom poput bijele. Osobine ličnosti ljubičaste boje: brza pamet, žudnja za vlastitim identitetom, voli jedinstvene stvari i želi se istaknuti iz mase, pleše uz glazbu koju nitko drugi ne može čuti, napredujete na kreativnosti, a inspiracija vas nasumično pogađa, što vam omogućuje da isključite svijet i usredotočite se na njega.

 | Autor: canva canva

ROZA

Ružičasta se često povezuje sa ženstvenošću, razigranošću i ljubavlju, ali ružičasta se također može percipirati kao pomalo nezrela boja. Primijetit ćete puno ružičaste u ambalaži dječjih igračaka ili brendovima koji signaliziraju razigranu, hirovitu zabavu. Drugi brendovi (npr. Victoria Secret) označili su boju kao nešto slatko, zabavno, razigrano i seksi. Osobine ličnosti ružičaste boje: Zabavna, razigrana, možda malo naivna, nosite srce na rukavu i ne bojite se izraziti svoje emocije, ljubav i obitelj su vam važni.

BIJELA

Bijela se često povezuje s čistoćom - u zapadnim kulturama bijela je za vjenčanja i bolnice, često označavajući čistoću, čistoću i red. Brendovi često dodaju malo bijele boje ili koriste bijelu kako bi ublažili intenzivnije boje (poput crvene). Osobine bijele boje: Smirena, mirna, nevina, možda malo naivna, volite čiste i uredne stvari, volite pomisao na "novi početak" ili prazno platno. 

 | Autor: canva canva

CRNA

Crna može značiti mnogo različitih stvari: smjelost, jedinstvenost, misterij, intrigu i moć. Ali može značiti i nesreću, tamu, tugu, bol ili žalost. Crna se povezuje sa smrću i žalovanjem, ali se može povezati i sa snagom, luksuzom i intenzitetom. Osobine crne boje: Smjela, sklona riziku, možda ponekad malo impulzivna, ozbiljna (možda malo previše ozbiljna), snažna i ulijeva poštovanje od svojih vršnjaka, pouzdana, možda malo zastrašujuća. 

Tvoja reakcija?