Prvi 304 pregleda 04. ožujka 2021.

Koja je tajna uspjeha influencera u Hrvatskoj?

emica elvedji/pixsell

Direktor i osnivač JoomBoos branda, Matej Lončarić, gostovao je u podcastu na kanalu Digitalnog učeničkog inkubatora. Učenicima je prenio #iskustvaizprakse, ispričao sve o počecima JoomBoosa te o uspjehu koji naš brand iz dana u dan ostvaruje ne samo na domaćem, već i mnogo širem tržištu

Matej je otkrio kako je nastao JoomBoos, kako izgleda kreativni proces stvaranja sadržaja, kako zaista izgleda život youtubera (odnosno kreatora, kako ih Matej naziva) i kako netko može postati influencer u svojoj struci - u nečemu što voli i oko čega je strastven.

POGLEDAJTE VIDEO:

"Prava jedinstvenost JoomBoosa kao branda leži u tome da uvijek težimo biti drugačiji, opušteniji, ležerniji od ostalih. Budimo sve ono što nisu drugi na tržištu. Zato se i u našoj redakciji uvijek radi uz zezanciju, skroz opušteno i tako najčešće dolazimo do najboljih ideja", objasnio je Matej proces stvaranja sadržaja na svim JoomBoos platformama.

Trenutno je JoomBoos najjači medijski brend za mlade i generaciju Z na YouTubeu, TikToku, Instagramu, Facebooku, webu i printu, a s više od dva milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno samo na YouTubeu, prema podacima YouTube Analyticsa iz srpnja 2020. godine, neprestano pomiče granice. 

 | Autor:

Tu su i originalni sadržaji proizašli iz JoomBoos radionice. Nagrađivana serija 'Teini dnevnici', koja je 'pokupila' odličja na nedavno održanom Native Media Awardsu, kao i najgledaniji talent showovi na YouTubeu: Rap Camp te Videostar. Trenutno su u tijeku prijave na TikTok JoomBoos Videostar - a ovim je projektom JoomBoos još jednom pokazao i dokazao da prati najhot trendove. TikTok je trenutno najveća društvena mreža na svijetu, a već se više od 1.500 ljudi prijavilo na Videostar. Prijave traju do 12. ožujka, na stranici; videostar.joomboos.hr!

JoomBoos traži mlade nade TikToka koje se žele proslaviti i osvojiti brutalne nagrade, a neki 'faktor x' zapravo ne postoji. Više je faktora koji utječu na to hoće li netko biti uspješan ili manje uspješan influencer, a Matej je u razgovoru otkrio što to *treba* imati svatko tko želi postati video kreator danas.

 | Autor: emica elvedji/pixsell emica elvedji/pixsell

"Prvo i najvažnije je imati strast i želju za snimanjem. Moraš htjeti da netko gleda to što radiš. Također, važna je ustrajnost. Jer, ako nemaš ustrajnost, ljudi će te zaboraviti. Čak i ako te po dvije godine prati tek tisuću ljudi, moraš nastaviti i ne odustati od cilja, sve dok se ne dogodi taj neki 'boom' koji će te vinuti u zvijezde. Također, svatko tko se želi baviti ovim poslom mora biti svjestan da se nekih stvari mora odreći, da ponekad neće spavati po 12-13 sati zbog snimanja i slično. Ali ako to stvarno želiš, mislim da ni jedna prepreka nije previsoka", objasnio je Matej.

 | Autor: Davor Puklavec/Pixsell, Canva Davor Puklavec/Pixsell, Canva

Osvrnuo se i na svoje školske dane te s gledateljima podijelio neke životne lekcije i mudrosti kojih se sam drži, a koje bi mogle biti korisne i mnogim mladima koji prate Digitalni učenički inkubator. Kakvih se tema Matej još dotaknuo i kakve je tajne uspjeha u video svijetu otkrio, pogledajte u video intervjuu na YouTube kanalu Digitalnog učeničkog inkubatora.

Tvoja reakcija?