Publika je pokazala da bira JoomBoos i u vrijeme karantene. JoomBoos platforme doživjele su ogroman rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a publici su i u vrijeme trenutne krize ponudili nešto inovativno, informativno, zabavno i jedinstveno.
JoomBoos je i u vrijeme trenutne krize u kojoj se nalazimo pokazao zašto je najpopularniji medij i brand za mlade u Hrvatskoj. Situaciji s korona virusom odlučili su pristupiti ozbiljno, ali su, s druge strane, nastavili zabavljati svoje mlade pratitelje. JoomBoos bilježi ozbiljan skok čitanosti i gledanosti u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a brojke pokazuju da mladi, i u vrijeme karantene, i dalje biraju JoomBoos kao izvor zabava i informiranja.
Porast gledanosti i čitanosti od 39, odnosno 130 posto
Naime, JoomBoos bilježi rast gledanosti na YouTube platformi od čak 39 posto te skok čitanosti od čak 130 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, čime su još jednom dokazali da generacija Z i milenijalci prvo biraju njih i kad je u pitanju razonoda, ali i kad traže točne i ozbiljne informacije o stanju u Hrvatskoj i svijetu.
Predstave na JoomBoosu, informativna videa, testovi, kvizovi...
JoomBoos je, u vrijeme situacije s korona virusom, za svoje gledatelje, osim dnevnih sadržaja, pripremio i poseban sadržaj koji ih sve više privlači. Osim dnevnih videa, kvizova i ostalog zabavnog sadržaja, publika na JoomBoosu može gledati i kazališne predstave, informativna videa o korona virusu te nedavnim potresima koji su pogodili Zagreb te razna druga informativna videa; od kvizova, izazova do reakcija i testova.
Kazališne predstave na JoomBoosu prikazuju se svakog ponedjeljka i srijede, u suradnji sa Zagrebačkim kazalištem mladih. Dosad su prikazane neke od njihovih hit predstava kao što su; Alan Ford, Junaci Pavlove ulice i Emil i detektivi, a dosad su skupile više od 60 tisuća pregleda. U narednim tjednima slijedi još zabavnih predstava, a na JoomBoos YouTube kanalu publika će moći vidjeti naslove poput: Petra Pana, Alise u Zemlji čudesa, Priroda i društvo i još mnoge druge.
JoomBoos novinari – publika sudjeluje u stvaranju sadržaja
Na web platformi JoomBoosa pokrenuta je akcija 'JoomBoos novinar', kojom se potiče mlade da budu kreativni i pišu zanimljive i pozitivne priče koje se zatim objavljuju na portalu joomboos.hr. Na JoomBoos webu publika također svakodnevno može pratiti najnovije vijest iz svijeta i Hrvatske, prikazane na njima pristupačan i blizak način, ali i dalje mogu čitati o svojim omiljenim youtuberima, influencerima i rješavati kvizove, koji su i dalje najpopularniji format na JoomBoos webu.
Uskoro novi talent show – Vrijeme da zablistaš
Publika će, također, uskoro moći uživati i u novom talent showu na JoomBoosu – Vrijeme da zablistaš – gdje JoomBoos u suradnji s Orbitom traži novu glazbenu zvijezdu. Zaštitna lica showa su JoomBoos youtuberi Petra Dimić, Luciano Plazibat i Filip Dejanović, kao i talentirani pjevač Dino Petrić. Prijave na show kreću ovoga petka i traju sve do 1. svibnja, a mnogi zainteresirani javili su se i prije službenog otvorenja prijava.
Osim novog talent showa, JoomBoos priprema i novu tinejdžersku seriju 'Teini dnevnici', koja će nastaviti ono što su započele JoomBoosove hit serije 'Isti san' i 'Savršen spoj'. Budite uz JoomBoos, pratite ih na YouTubeu, Facebooku, Instagramu, TikToku, webu – i budite informirani, zabavite se!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.