Uspješna Konzumova kampanja nastavlja se dolaskom novik plišanih likova, a velika je novost i mogućnost zasebnog digitalnog sakupljanja naljepnica putem Zdravoljupci aplikacije za pametne telefone.
Nastavak najpopularnijeg Konzumovog programa vjernosti u povijesti počinje u četvrtak 22. kolovoza i traje sve do 30. listopada.
Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante i Celer Cvjetko dolaze uz pjesmu s naglascima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, noseći sa sobom vrijedne vitamine, minerale, vlakna i druge sastojke važne za zdravlje i svakodnevne funkcije organizma.
Velika novost druge sezone Zdravoljubaca je i mogućnost zasebnog digitalnog sakupljanja naljepnica putem aplikacije za pametne telefone. Svi koji do 21. kolovoza preuzmu aplikaciju Zdravoljupci dobivaju i pet besplatnih naljepnica.
POGLEDAJ VIDEO:
Pogledaj novi video na našem YouTube kanalu.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
stefinizic
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.