Ako sadržaj koji vam se prikazuje na TikToku više nije ono što vam se sviđa i što želite gledati, ova vijest će vas obradovati
Naime, TikTok uvodi novu opciju koja vam omogućuje da iznova pokrenete svoj TikTok feed ako vam se više ne sviđaju videozapisi koji vam se preporučuju, piše Social Media Today. Dosad je ova opcija bila u fazi testiranja i mogli su je isprobati samo određeni korisnici, a sad će to moći koristiti svi.
Istovremeno, razvijaju nove sustave za izbjegavanje ponavljanja videozapisa i ograničavanje izloženosti štetnim elementima koji se mogu pronaći na toj platformi.
Iz TikToka su poručili da su svjesni da postoje trenutci u kojima se postojeće preporuke više ne čine relevantnima ili ne pružaju dovoljno tematske raznolikosti i zbog toga su se odlučili poduzeti ovaj korak. Smatraju kako će ih ova opcija izdvojiti od ostalih budući da ni Instagram ni Facebook to ne pružaju.
TikTokov algoritam je drugačiji, uči puno brže, na temelju vaših stvarnih navika gledanja, s vašim ponašanjem u aplikaciji koja neprestano ažurira i usavršava svoj algoritamski sustav, koji mu zatim omogućuje prikazivanje videozapisa s najboljom izvedbom iz cijele aplikacije.
Dok su se nekoć društvene platforme oslanjale na ručne radnje kako bi vam prikazale što relevantniji sadržaj, TikTokovi automatizirani algoritmi sada su toliko napredni da vam mogu pružiti bolje korisničko iskustvo, čak i ako o vama ne zna ništa osim onoga što radite u aplikaciji.
Sve druge aplikacije se sada trude sustići korak i rade na poboljšanju vlastitih automatiziranih preporuka, ali dosad se nijedna nije približila uvjerljivom iskustvu koje pruža TikTokov visoko prilagođeni sustav.
"Pomno smo usredotočeni na ovaj izazov i radimo na dizajniranju sustava koji prožima različite teme. Na primjer, gledateljima općenito neće biti prikazana dva videozapisa za redom koje je napravio isti kreator ili koji koriste isti zvuk, a pokušavamo i izbjeći prikazivanje onoga što su već vidjeli”, poručuju iz TikToka.
Kako se vama sviđa ova najnovija opcija na omiljenoj društvenoj mreži? Pišite nam!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.