Rok Piletič prvi u Sloveniji slijedi prepoznatljiv trend s novim spotom za pjesmu „Mačka, Miš“
Rok Piletič uz izdanje svoje nove pjesme „Mačka, Miš“ predstavio je video koji svojom retro estetikom odmah budi sjećanja na legendarne spotove iz 80-ih i 90-ih godina, poput 'Addicted to Love' Roberta Palmera i 'Man! I Feel Like a Woman' Shanie Twain.
Ovaj stil prije nekoliko godina popularizirala je i Jelena Rozga u multimilijunskom videu „Ne pijem, ne pušim“, a sada je došao trenutak da Rok Piletič kao prvi u Sloveniji snimi spot u tom prepoznatljivom stilu.
„Pjesma je energična i ima dinamičnu poruku koju prati vizualno usavršen spot. Kada sam vidio kako je Jelena oživjela estetiku Roberta Palmera, znao sam da ću i ja jednom snimiti nešto slično. I sada, uz izlazak ove pjesme, sretan sam što sam ostvario taj trenutak,“ rekao je Rok.
Rok je već s hitovima poput „Na frišno“, „Luške“ i „Budala“, zajedno s bratom Anejem, oduševio energičnim skladbama, a pjesma „Mačka, Miš“ bit će, čini se, još jedan u nizu udarnih i melodičnih hitova koji će svojom energijom privući mnoge obožavatelje i slušatelje.
POGLEDAJTE VIDEO:
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.