Prvi 2310 pregleda 22. travnja 2020.

Top savjeti: Kako biti zapažen na TikToku?

TikTok je danas daleko najpopularnija društvena mreža za generaciju Z, a sve je više vole, prate i gledaju i milenijalci. JoomBoos, pak, ima najjaču TikTok mrežu od svih ostalih medija u Hrvatskoj, s više od 110 tisuća pretplatnika do kojih je došao u nešto manje od tri mjeseca.

No, zašto bi brendovi danas odabrali TikTok kao platformu za promociju svojih proizvoda i zašto bi uopće obraćali pažnju na ovu društvenu mrežu? Ovo su neki od razloga i top savjeta za sve koji prate trendove. Evo zašto je TikTok danas No. 1 i kako doći do toga da drugi zapaze tebe i tvoj proizvod na TikToku!

TOP 5 SAVJETA ZA BRENDOVE: ZAŠTO TIK TOK?

 | Autor:

  • TikTok je trenutno najbrže rastuća društvena mreža i najveći trend u 2020. godini i već broji više od milijardu korisnika.
  • Mjesečno ga koristi više od 800 milijuna korisnika i ima garantirano veći doseg od ostalih društvenih mreža.
  • Generacija Z ubrzano migrira s Instagrama na TikTok i kreira video sadržaj te isti više konzumira na ovoj društvenoj mreži.
  • TikTok algoritam garantira da, uz dobru kreativu, svaki video može postati viralan! Samim time, više zapažen i vidljiv posvuda!
  • TikTok nudi jedinstvenost u smislu da ne postoje granice i pravila u kreativi i kreiranju sadržaja. Mašta je totalno slobodna!

NEKA TI JOOMBOOS NAPRAVI TIK TOK KAMPANJU!

@joomboosyt

Koliko vas živciraju vaša braća/sestre?@10fichox ##foryou ##fy ##foryoupage ##siblings

♬ original sound - megcant

  • JoomBoos je jedan od najbrže rastućih profila u regiji, s više od 100.000 followera u svega tri mjeseca. Brz rast, velik broj pratitelja, velik broj pregleda, velika vidljivost i prisutnost te popularnost.
  • JoomBoos ima najveću mrežu influencera iz regije na jednom mjestu (Saamo Petraa, xniks2x, Luciano Plazibat, TheSikrt, Bruno Lukić, Doris Stanković, Svenky, 10ficho).
  • Mjesečna gledanost JoomBoos tiktokova iznosi više od 1.000.000 pregleda.
  • JoomBoos objavljuje, zabavlja i inspirira, ali i komunicira s publikom i pita njih što – njih zanima i što vole!
  • Jednaku, veliku gledanost imaju u cijeloj regiji - s naglaskom na Hrvatsku.

KAKO JE RASTAO JOOMBOOS TIKTOK

JoomBoos TikTok u samo tri mjeseca dostigao je brojku od 100.000 pretplatnika! Prosječan broj gledanja jednog videa je 50.000 pregleda, a rast pretplatnika po mjesecima doista je impresivan. To najbolje možete vidjeti iz ovog grafičkog prikaza:

 | Autor:

Pa, tko onda želi isprobati što sve nudi TikTok?

Tvoja reakcija?