Znaš ono kad iznova i iznova rješavaš kvizove dok ne dobiješ dovoljno dobar odgovor kojim ćeš biti zadovoljan? Hmm, da.
JoomBoos kvizovi najpopularniji su format na našem portalu i to sad već svi dobro znaju. Postali su svojevrsni brend unutar brenda, a zašto toliko silno volimo rješavati kvizove, pogotovo kvizove osobnosti i zašto nas oni toliko uveseljavaju? To smo se i mi dugo pitali. A znanstvenici sad možda imaju i odgovor.
Stvar je u konceptu 'narativnog identiteta', tvrde Dan McAdams i Kate McLean sa Sveučilišta Northwestern i Western Washington. Oni su ovaj koncept definirali kao "internaliziranje životne priče te zamišljanje idealne budućnosti kako bismo svom životu dali smisao i svrhu", piše Bustle.
I dok su starije generacije ovaj koncept ostvarivale u religiji, društvenim normama ili tradicijama, milenijalci se od takvih tradicionalnijih koncepata sve više odmiču. Oni traže nove načine kako dati smisao svom životu i postojanju, koje najčešće traže online, a ista je priča i s generacijom Z.
No, zašto se tako silno želimo vidjeti u toj nekoj ulozi koju nam daju, primjerice, upravo kvizovi osobnosti, ili čak YouTube i TikTok videi, filmovi, glazbeni spotovi? Pa, odgovora je mnogo, svatko ima neki svoj odgovor, ali možda je najjednostavniji taj da je u grubom svijetu lakše poistovjetiti se s onim lijepim i savršenim što vidimo online, nego s nečim 'gorim' što nas okružuje u stvarnom životu.
Možda zato iznova i iznova rješavamo kvizove dok nam je daju odgovor koji tako silno želimo. Hmmm...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.