Postoje čak dva odgovora...
Ako ste pomislili kako satovi u reklamama sasvim slučajno gotovo uvijek pokazuju isto vrijeme, otprilike 10 sati i 10 minuta ili pak 2 sata i 50 minuta, gadno ste se prevarili. Naime, riječ je o dobro osmišljenom marketinškom triku.
Kako se naziv proizvođača najčešće nalazi na gornjem dijelu sata, smještanjem kazaljki upravo u taj položaj najlakše je istaknuti marku sata i time potaknuti potencijalne kupce na kupnju.
Točnije, one savršeno uokviruju ime proizvođača. Osim toga, postoji i teorija kako ovako raspoređene kazaljke kupce podsvjesno asociraju na smajlić i tako izazivaju njihove pozitivne reakcije.
Koja god teorija bila točna, nemoguće je ne složiti se kako je riječ o genijalnom triku, zar ne?
Sve naše novosti možete pratiti i na Facebooku te Instagramu! :)
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.