Bez srama 21 pregleda 30. lipnja 2016.

Zbog ovih 8 zdravih namirnica se debljate!

Zdrava prehrana
Dreamstime

Ako se zdravo hranite, a vaga uporno pokazuje jednaku (ili veću) brojku, razmislite o izbacivanju ovih namirnica iz svog jelovnika...

Određene namirnice pozitivno utječu na funkcioniranje našeg organizma, ali unatoč tome što su zdrave sadrže i velik broj kalorija.

Pa zato, unatoč tome što se trudite zdravo hraniti, može doći do nagomilavanja neželjenih masnoća. Ako i vas uporno nešto sputava na putu do vitke linije, provjerite nalazi li se na vašem jelovniku (u velikim količinama) neka od ovih namirnica:

AVOKADO

Bogat je izvor vlakana, a njihovim većim unosom moguće je skinuti višak kilograma. No, u ovom slučaju to pravilo ne vrijedi. Naime, avokado sadrži i visok nivo masnoća.

SUHO VOĆE

Domaće suho voće je iznimno zdravo, ali to ne vrijedi i za ono kupovno. Naime, ono uglavnom sadrži dodatne šećere. Zato ga je potrebno jesti u ograničenim količinama.

VOĆNI JOGURT

Ako nastojite izgubiti poneki kilogram konzumirajte obični jogurt, ili onaj grčkog tipa. Samo jedna porcija voćnog jogurta sadrži čak 16 grama šećera, što je pola od preporučene dnevne doze.

KAVA

Ako u svoju kavu redovito dodajete šećer i mlijeko morate biti svjesni da na taj način unosite dodatne kalorije. A ako volite ekspreso, kave s okusima i druge napitke s dodatkom kofeina, one sadrže puuuno više šećera.

TUNA

Istina je da je ovo jedna od najzdravijih vrsta ribe, a uz sadrži minimalno kalorija. No, ako ste ljubitelj hladne salate s tjesteninom i tunom, imamo loše vijesti za vas. Naime, dodatci poput majoneze nisu ni malo zdravi, ali to već i sami znate...

ČOKOLADA

Da, istina je da je crna čokolada zdrava, ali to ne znači da je morate jesti svakodnevno. Osim kakaa ona sadrži i zasićene masti te šećere, a to dvoje ne želite unositi u svoje tijelo u prekomjernim količinama.

ORAŠASTI PLODOVI

Iako su iznimno zdravi i sadrže dobre masti, njihova pretjerana konzumacija rezultirat će prekomjernim brojem kalorija unesenim u organizam. Preporučena dnevna doza je tek jedna šaka orašastih plodova.

ŽITARICE

Ako obožavate kupovne žitarice koje sadrže med, sušeno voće, sjemenke ili čokoladu, vrijeme je da se prestanete uvjeravati kako se zdravo hranite. Puno je bolja (i zdravija) opcija samostalno napraviti mješavinu, a okus obogatiti malom količinom svježeg voća.

 

Sve naše novosti možete pratiti i na Facebooku te Instagramu! :)

Tvoja reakcija?