Fancy a. f. 13 pregleda 31. kolovoza 2016.

Nije sve točno: Pet mitova i legendi o tvom zdravlju i vježbanju

zdravi život
Tumblr

Ako ništa ne jedeš danima brzo ćeš smršaviti? Puno vode ne može ti škoditi? Pa, i nije baš tako. Pročitaj neke od najvećih mitova o mršavljenju

1. Svakoj je osobi potrebno osam čaša vode dnevno

Neistina! Voda je najbolji izbor za piće ako želiš smršaviti i ostati hidratizirana, no svaka je osoba drugačija, pa su tako i potrebe za vodom individualne. U prosjeku nam je potrebno osam čaša vode na dan, što je otprilike 1,5 l, no postoje posebni izračuni prilagođeni baš za tebe.

2. Trbušnjacima ću izgorjeti salo

Nećeš. Istina je da ćeš trbušnjacima ojačati mišiće na trbuhu, no uz vježbanje trbušnjaka potrebno je kombinirati neku drugu aktivnost npr. trčanje kako bi se aerobni i anaerobni trening kombinirao. Tako ćete, uz zdravu prehranu postići željeni rezultat.

3. Puno vježbanja je dobro za mene

Hej, hej uspori malo. U redu je ako se želiš baviti sportom no to ne znači da bi se trebala iscrpljivati do nemogućnosti jer će ti tijelo jednostavno otkazati poslušnost! Radi ono u čemu uživaš i zbog čeg se osjećaš dobro. Vježbanjem se oslobađaju endorfini, koji nas čine veselima no ako imaš neku ozljedu, to je znak da bi trebala malo usporiti.

4. Doručak je najvažniji obrok u danu!

Istraživanja su pokazala da se to ne odnosi na sve ljude. Ako ujutro nisi gladna i ne doručkuješ jer ti je prerano, nema potrebe da se foriraš. Pokušaj pojesti neku voćku ili popiti čaj i vidjeti odgovara li to takva vrsta doručka.

5.Ako sam mršava bit ću zdravija

Ovdje ponovno vrijedi pravilo individue. To što je netko slabiji na kilaži ne znači i da je super zdrav. Također, ako netko ima koju kilu viška ne znači da se prejeda u restoranima brze hgrane, već da mu je možda metabolizam nešto sporiji nego nekome tko je mršaviji od njega. 

 

Kako se odjenuti sportski, a istovremeno elegantno saznajte OVDJE.

Tvoja reakcija?